;
coinex

تلویزیون فیس بوک تا دو هفته ی آینده کار خود را آغاز می کند

تلویزیون فیس بوک تا دو هفته ی آینده کار خود را آغاز می کندفیس بوک تی وی یا تلویزیون فیس بوک به زودی راه اندازی می شود.

مدتهاست گزارشاتی را مبنی بر تلاش فیس بوک برای راه اندازی محتوای تلویزیونی می شنویم. شرکای تلویزیونی در حال حاضر تلاش می کنند تا اولین قسمت برنامه ی ویژه ی این تلویزیون را آماده کنند. این برنامه ها ارزان تر هستند و طول هر برنامه، در نهایت ده دقیقه خواهد بود. این نمایش ها در مالکیت شرکت های رسانه ای قرار دارند که برای تولید برنامه برای تلویزیون فیس بوک با این شرکت همکاری می کنند. گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که اولین قسمت های این برنامه ها تا دو هفته ی آینده آغاز می شوند.

به گزارش بلومبرگ، فیس بوک از شرکای خود خواسته تا اولین قسمت های این برنامه ی ویژه را ارائه دهند . برخی از این شرکا نیز از آمادگی برنامه ها خبر داده اند.

برخی از شرکت هایی که در تولید برنامه های تلویزیون فیس بوک با این شرکت همکاری می کنند، عبارتند از: BuzzFeed، Vox Media  و Group Nine Media. فیس بوک در نهایت قصد دارد نمایش های اصلی را به مدت 30 دقیقه تهیه کند که سرمایه گذاری آن تنها توسط فیس بوک انجام شده و به این شرکت تعلق دارد.

انتظار می رفت که تلویزیون فیس بوک در ماه ژوئن گذشته راه اندازی شود، اما تاخیر به وجود آمده، اجرای برنامه را به ماه آگوست موکول کرد. پیش بینی می شود که این تاخیرها همچنان ادامه داشته باشند، با اینحال برخی بر این باورند که در دو هفته ی آینده باید منتظر تماشای برنامه ی ویژه ی تلویزیون فیس بوک باشیم. گفته می شود این نمایش ها، بر اساس دستور مشخصی تهیه شده و بر اساس محتواهایی که کاربران تهیه کرده اند، تولید می شود. در حال حاضر هیچ خبری توسط کمپانی فیس بوک تایید نشده است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر