;
coinex

سامسونگ گلکسی تب A 9.7 به زودی آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهد کرد

سامسونگ گلکسی تب A 9.7 به زودی آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهد کردکاربران تبلت هوشمند سامسونگ گلکسی تب A 9.7 آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد. این تبلت به تازگی تاییدیه ی WiFi Alliance را دریافت کرده است؛ بنابراین انتظار می رود آپدیت اندروید نوقا به زودی در اختیار کاربران این تبلت قرار بگیرد.

دریافت تاییدیه ی WiFi Alliance بدین معناست که تبلت سامسونگ گلکسی تب A 9.7 در حال عبور از آزمون های آپدیت بوده و یا اینکه آنها را با موفقیت پست سر گذاشته است. با این اوصاف، به نظر نمی رسد که تاخیر بیشتری برای دریافت این آپدیت وجود داشته باشد.

در حقیقت، انتشار آپدیت نوقا برای Samsung Turkey در ماه مارس گذشته، از راه اندازی آن در سامسونگ گلکسی تب A 9.7 خبر می داد و کاربران این تبلت از آن زمان تا به حال در انتظار آپدیت جدید اندروید هستند.

این تبلت هوشمند در سال 2015 و همراه با اندروید لالی پاپ کار خود را آغاز کرد و سپس اندروید مارشمالو نیز در دسترس کاربران آن قرار گرفت. این تبلت هوشمند از پردازنده ای چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز بهره می برد و یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر