;
coinex

چهارمین نسخه بتای iOS 11 از حذف دکمه ی هوم در آیفون 8 خبر می دهد

چهارمین نسخه بتای iOS 11 از حذف دکمه ی هوم در آیفون 8 خبر می دهدچهارمین نسخه بتای سیستم عامل iOS 11 به تازگی منتشر شده و در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است. این توسعه دهندگان از زمان انتشار نسخه ی جدید تا به حال در حال کند و کاو در آن بودند و تفاوت های این نسخه با نسخه های قبلی را کشف می کردند؛ در این میان، نکته ی جالبی را دریافته اند. چهارمین نسخه ی بتا از حذف دکمه ی هوم در آیفون 8 خبر می دهد.

در لیست قابلیت های جدید این سیستم عامل اینطور نوشته شده است: “اپلیکیشن ها را از نوتیفیکیشن های لاک اسکرین با استفاده از رابط کاربری جدید تاچ آیدی باز کنید.” عملکرد آن دقیقا به همین شکلی است که توضیح داده شده؛ انگشت خود را روی هشدار لاک اسکرین قرار می دهید و یک پروسه ی اسکن اثرانگشت به سرعت روی صفحه ظاهر شده و به شما اجازه می دهد تا به پیام یا نوتیفیکیشنی که دریافت کرده اید، دسترسی داشته باشید. این سیستم به عنوان یک ویژگی امنیتی دیگر کاربرد دارد.

این یک ویژگی اثرانگشت تکامل یافته است که به صورت کاملا مشخص روی نمایشگر دیده می شود؛ در حالیکه سایر گزینه های امنیتی مثل استفاده از رمز عبور به عنوان یک گزینه ی یدکی تعبیه شده اند. با توجه به اینکه کمپانی اپل قصد دارد قابلیت نامبرده را در تمامی آیفون های خود از جمله آیفون 8 قرار دهد، پس نمی توان انتظار داشت که گزینه ی تاچ آیدی کنار گذاشته شود. گفته می شود که گوشی آیفون 8 نیز همانند گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با نمایشگر بزرگ همراه خواهد بود؛ بنابراین، جایگاهی برای نصب دکمه ی هوم وجود نخواهد داشت؛ قابلیت تاچ آیدی در گذشته، درون این دکمه تعبیه می شد. این یکی از همان نشانه هایی است که از حذف دکمه ی هوم در آیفون 8 خبر می دهد؛ چرا که قابلیت تاچ آیدی درون نمایشگر قرار گرفته است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر