;
coinex

با جدیدترین پیش نمایش ویندوز 10 می توانید گوشی های اندرویدی را به کامپیوتر لینک کنید

با جدیدترین پیش نمایش ویندوز 10 می توانید گوشی های اندرویدی را به کامپیوتر لینک کنیدلینک کردن گوشی های اندرویدی به کامپیوترهای شخصی با جدیدترین پیش نمایش ویندوز 10 امکان پذیر می شود.

کمپانی مایکروسافت در اوایل امسال از برنامه های خود برای نزدیک تر کردن گوشی های آیفون و اندرویدی به ویندوز 10 خبر داد؛ و حال این کمپانی با انتشار جدیدترین پیش نمایش ویندوز 10 به برخی کاربران اجازه می دهد که این قابلیت را آزمایش کنند. در این نسخه ی پیش نمایش که روز گذشته منتشر شده، کاربران اندرویدی می توانند اپلیکیشن جدید Microsoft Apps را امتحان کنند، اپلیکیشنی که گوشی را به کامپیوتر شخصی لینک می کند. این کمپانی از راه اندازی این قابلیت برای گوشی های آیفون اطلاعاتی را منتشر نکرده، بنابراین قابلیت نامبرده، در حال حاضر تنها برای کاربران اندرویدی قابل استفاده است.

این اتصال، قابلیت های تقابل دستگاه مثل توانایی اشتراک گذاری مستقیم لینک از موبایل به کامپیوتر ویندوز 10 را امکان پذیر می کند. این تنها یکی از برنامه های مایکروسافت برای سازگار کردن اندروید و iOS با ویندوز 10 است. این کمپانی در آینده قصد دارد شرایط اشتراک گذاری هر نوع محتوایی را از اپلیکیشن به کامپیوتر و برعکس فراهم کند.

علاوه بر تمام این قابلیت های جدید موبایلی، مایکروسافت توانایی های دستیار هوشمند کورتانا را در جدیدترین پیش نمایش ویندوز 10 تقویت کرده است. شما می توانید نتایج جستجوی کورتانا را از طریق همان دستیار هوشمند و بدون نیاز به راه اندازی مرورگر وب مشاهده کنید. این قابلیت برای فیلم ها، قیمت بورس، آب و هوا، اطلاعات پرواز و سایر پرسش هایی که سریعا به پاسخ آن نیاز دارید، در دسترس قرار دارد. کورتانا همچنین از دستور “Hey Cortana, restart PC” (هی کورتانا، کامپیوتر را ری استارت کن) و یا خاموش کردن، قفل کردن و خارج شدن از سیستم به خوبی پشتیبانی کند.

مایکروسافت توانایی های دستیار هوشمند کورتانا را در جدیدترین پیش نمایش ویندوز 10 تقویت کرده است.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر