;
coinex

کمپانی هواوی با گوشی هواوی میت 10 می تواند آیفون 8 اپل را به چالش بکشد

کمپانی هواوی با گوشی هواوی میت 10 می تواند آیفون 8 اپل را به چالش بکشدمدیرعامال کمپانی چینی هواوی مدعی شده که گوشی هواوی میت 10 می تواند پرچمدار 2017 کمپانی اپل یعنی آیفون 8 را به چالش بکشد.

این کمپانی در حال حاضر، سومین تولیدکننده ی برتر گوشی های هوشمند در جهان به شمار می رود و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. هیچ بازاری نیست که گوشی های هواوی در آن عرضه نشوند؛ با این اوصاف، گام بعدی برای این تولید کننده، تلاش برای جذب مشتریان بیشتر و هوادارن برندهای دیگر است.

بزرگ ترین بازاری که هواوی باید در آن به سرعت گسترش یابد، آمریکای شمالی است؛ بازاری که برندهای اپل و سامسونگ، این تولیدکننده ی چینی را به چالش کشیده اند. مدیرعامل کمپانی هواوی در مصاحبه ای به خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که این کمپانی در حال آماده کردن پاسخ خود به آیفون 8 کمپانی اپل است؛ این گوشی هوشمند در پاییز امسال راه اندازی خواهد شد.

پاسخ این کمپانی چینی در گوشی هواوی میت 10 نهفته است؛ این گوشی هوشمند نیز در پاییز سال 2017 کار خود را آغاز می کند. او در مصاحبه ی خود گفت:

“ما محصول قدرتمندتری داریم. گوشی هواوی میت 10 با عمر باتری بیشتر، نمایشگر فول اسکرین، سرعت شارژ بالاتر، قابلیت های عکاسی بهتر و ویژگی های بسیار دیگری برخودرا است که در رقابت با اپل به ما کمک می کند.”

پس از راه اندازی این دو گوشی هوشمند، باید منتظر بازخورد هواداران این دو برند بمانیم؛ آیا هواوی میت 10می تواند کاربران وفادار اپل را به خرید این گوشی ترغیب کند؟ فراموش نکنیم که گوشی های هوشمند دیگری از برندهای سامسونگ، ال جی، لنوو و سایر برندهای دیگر نیز قصد دارند با این گوشی اپل رقابت کنند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر