;
coinex

پرچمدارن سری‌ اس6 سامسونگ آپدیت امنیتی جولای را دریافت می‌کنند؛ کاربران ایرانی همچنان منتظر بمانند

پرچمدارن سری اس 6 سامسونگ آپدیت امنیتی جولای را دریافت می کنند؛ کاربران ایرانی همچنان منتظر بمانندکاربران گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به زودی می تواند آپدیت امنیتی ماه جولای را دریافت کنند. کمپانی سامسونگ از سابقه ی خوبی در انتشار آپدیت های مختلف برای گوشی های قدیمی تر خود برخودار نیست؛ اما قصد دارد روند خود را تغییر دهد.

برخی از گوشی های هوشمندی که تقریبا دو ساله هستند، به زودی از آپدیت امنیتی جولای (تیر/مرداد) برخوردار می شوند. کمپانی گوگل، آپدیت های مختلف را در آغاز هر ماه منتشر می کند، اما باز هم نمی توان سامسونگ را در میان مقصر دانست.

کاربران گوشی گلکسی اس 6 اج در هلند به زودی این آپدیت را با شماره G925FXXS5EQG1 دریافت کنند. سایر کشورهای اروپایی نیز به سرعت از این آپدیت امنیتی برخودار می شوند. از طرف دیگر، تنها کسانی که برند Vodafone از گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس را خریداری کرده اند می توانند این آپدیت را با شماره G928FXXS3CQG8 دریافت کنند. لازم به ذکر است که نسخه های دیگر این موبایل در قاره های دیگر نیز به زودی از این آپدیت امنیتی برخوردار خواهند شد.

آپدیت امنیتی ماه جولای در مجموع با 65 اشکال برطرف شده توسط گوگل همراه است و 16 مورد دیگر نیز توسط کمپانی سامسونگ برای پشتیبانی ارسال می شود. احتمالا این آپدیت به زودی نیز برای کاربران ایرانی در دسترس قرار می گیرد. پیشنهاد می کنیم پس از دریافت این آپدیت، به سرعت آن را در گوشی هوشمندخود اجرا کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر