;
coinex

پنل صفحه نمایش گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 8؛ مقایسه‌ای از اندازه دو دستگاه

پنل صفحه نمایش گلکسی نوت 8 در برابر نمایشگر آیفون 8
ساعاتی قبل تصویری از پنل صفحه نمایش گلکسی نوت 8 منتشر شد و اکنون می‌توان درک درستی از اندازه این دستگاه داشت. به همین منظور نمایشگر گلکسی اس 8 در برابر پنل صفحه نمایش آیفون 8 قرار گرفت تا بتوان مقایسه درستی از این گوشی‌ها انجام داد.

در ماه‌های آینده بازار گوشی‌های هوشمند داغ داغ است. پرچمدارن جدیدی به زودی رخ نشان می‌دهند و طرفداران برندهای بزرگ دنییا بی‌صبرانه منتظرند تا محصولات جدید این شرکت‌ها را ببینند. یکی از این دستگاه‌ها گلکسی نوت 8 بوده و گوشی قدرتمند دیگر آیفون 8 اپل است.

پنل صفحه نمایش گلکسی نوت 8 در برابر نمایشگر آیفون 8

از مشخصات این دو دستگاه این گونه به نظر می‌رسد که رقابت بین سیستم عامل اندروید و iOS به اوج خود خواهد رسید. گذر زمان احتمالا ویژگی‌های بیشتری از هر دو دستگاه را قبل از رونمایی آشکار خواهد کرد، اما در حال حاضر با در اختیار داشتن تصویر صفحه نمایش گلکسی نوت 8 و پنل نمایشگر آیفون 8 می‌توان مقایسه‌ای از نظر اندازه نمایشگرها بین این دو گوشی پرچمدار انجام داد.

این تصویر که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، پنل سامسونگ گلکسی نوت 8 را در کنار پنل آیفون 8 اپل قرار داده است. این تصویر می‌تواند درک درستی از اندازه نمایشگرهای این دو دستگاه به ما ارائه دهد.

همان طور که در تصویر این متن ملاحظه می‌کنید، صفحه نمایش گلکسی نوت 8 یک پنل 6.3 اینچی است که در برابر نمایشگر 5.8 اینچی آیفون 8 قرار گرفته است. نمایشگر هر دو دستگاه به نظر می‌رسد که با حاشیه‌های اندکی همراه باشند، اما در مقام مقایسه، حاشیه‌های دور قاب نمایشگر آیفون 8 بسیار کمتر از گلکسی نوت 8 سامسونگ است. تنها قسمتی از پنل آیفون 8 که به نظر حاشیه بیشتری دارد، قسمت بالایی آن است که ه احتمال بسیار زیاد دوربین جلو، میکروفون، اسپیکر و سنسور عنبیه چشمی را در خود جای خواهد داد.

از سوی دیگر گلکسی اس 8 با یک نمایشگر لبه به لبه دیده می‌شود. حاشیه‌های صفحه نمایش در بالا و پایین بیشتر از حاشیه‌های آیفون 8 است و در حاشیه بالایی، قسمت‌های برش خورده برای دوربین سلفی، میکروفون، اسپیکر و سنسور عنبیه چشم به خوبی قابل مشاهده است.

گفته می‌شود که هر دو دستگاه با دوربین دوگانه خودنمایی خواهند کرد و با این وضعیت، گلکسی نوت 8 تبدیل به اولین گوشی هوشمند سامسونگ می‌شود که به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. این پرچمدار جدید از رسی گلکسی نوت در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور ماه) معرفی شده و از آیفون 8 احتمالا در ماه اکتبر یا نوامبر رونمایی خواهد شد.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر