;
coinex

موبایل ال جی وی 30 در 6 مهرماه وارد بازار می‌شود

موبایل ال جی وی 30
انتظار می‌رود که کمپانی ال جی، موبایل ال جی وی 30 (LG V30) جدید خود را در نمایشگاه IFA 2017 برلین و در کنفرانس خبری که در 31 آگوست (9 شهریور) برگزار می‌شود، معرفی کند.

این دستگاه مدتی بعد از رویداد معرفی، برای فروش به بازارهای مختلفی جهانی از جمله اروپا عرضه شده و برای اولین بار گوشی هوشمندی از سری V ال جی به بازارهای اروپایی راه پیدا می‌کند.

به گزارش androidauthority، یکی از منابع معتبر با ارائه سندی داخلی نشان داد که این دستگاه با اسم رمز JOAN خودنمایی کرده و بعد از آنکه به صورت رسمی در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شود، در 15 سپتامبر برابر با 24 شهریور ماه در بازار کره جنوبی به فروش خواهد رسید.

عرضه جهانی موبایل ال جی وی 30

انتظار می‌رود که پیش فروش موبایل ال جی وی 30 در ایالات متحده از تاریخ 17 سپتامبر آغاز شده و در 28 سپتامبر (6 مهر) به طور رسمی وارد بازار موبایل شود. این سند ارائه شده، بیان می‌کند که عرضه جهانی موبایل ال جی وی 30 همزمان با فروش آن در بازارهای آمریکایی، آغاز خواهد شد، اما احتمالا کاربران اروپایی باید برای در اختیار داشتن این گوشی هوشمند مدت بیشتری صبر کنند.

موبایل ال جی وی 30 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار سال جاری بوده و می‌تواند یکی از سرسخت‌ترین رقبای سامسونگ گلکسی نوت 8 باشد. این منبع خبری همچنین به این نکته اشاره کرده است که این دستگاه اولین گوشی هوشمند ال جی بوده که با یک صفحه نمایش 6 اینچی اولد با حاشیه‌هایی بسیار باریک خودنمایی خواهد کرد.

پرچمدار جدید ال جی از پردازنده اسنپدراگون 836 کوالکام قدرت گرفته و به مانند بسیاری از گوشی‌های پرچمدار 2017، 4 گیگابایت رم داشته و از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

موبایل ال جی وی 30 درست به مانند مدل ال جی جی 6 از دوربین دوگانه برخوردار بوده و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد. وجود شارژ بی سیم و گواهینامه استاندارد نظامی از دیگر ویژگی‌های شایعه شده درباره موبایل ال جی وی 30 است.

شایعات می‌گویند نمایشگر ثانویه‌ که به یک ویژگی منحصر به فرد در مدل‌های پرچمدار سری V ال جی تبدیل شده بود، احتمالا در موبال ال جی وی 30 دیده نخواهد شد.

در هر صورت تا زمان عرضه ال جی V30 چیزی حدود 2 ماه زمان باقی مانده است. بسیاری از کاربران برای ورود این گوشی به بازار ایران لحظه شماری می‌کنند، آیا شما هم یکی از این افراد هستید؟ اگر این چنین است، شما کدام ویژگی موبایل ال جی وی 30 را نقطه قوتی برای این دستگاه می‌دانید؟

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر