;
coinex

موس و کیبورد مدرن مایکروسافت فروش رسمی خود را آغاز می کنند

موس و کیبورد مدرن مایکروسافت فروش رسمی خود را آغاز می کنندموس و کیبورد مدرن مایکروسافت با قابلیت های ویژه و منحصر به فرد، رسما در دسترس علاقه مندان قرار می گیرند.

این لوازم جانبی کامپیوتر در ماه گذشته رونمایی شدند. اینطور که به نظر می رسد، موس و کیبورد مدرن مایکروسافت برای سرفیس استودیو طراحی شده بودند؛ به این دلیل که ظاهر آنها به هم شباهت دارد. البته موس و کیبورد مدرن مایکروسافت برای هر نوع کامپیوتری قابل استفاده هستند.

یکی از ویژگی های اصلی کیبورد مدرن مایکروسافت، قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت در یکی از کلیدهای آن است؛ این بدان معناست که با استفاده از قابلیت ویندوز 10 هلو (Hello) می توانید از اثرانگشت خود به عنوان یک قابلیت امنیتی بیومتریک استفاده کرده و وارد کامپیوتر شخصی خود شوید.

این صفحه کلید از طریق کابل مربوطه یا بلوتوث به کامپیوتر متصل می شود، در حالیکه موس مایکروسافت، تنها از طریق بلوتوث امکان اتصال دارد. لازم به ذکر است که کابران این دو دستگاه، هرگز نباید نگران عمر باتری آنها باشند؛ کیبورد مدرن مایکروسافت با یک بار شارژ کامل، به مدت 4 ماه برای شما کار می کند، این در حالیست که موس تعبیه شده، 12 ماه دوام باتری دارد.

آیا می توان این دو لوزام جانبی را بهترین کیبورد و موس بازار دانست؟ این مساله به نوع استفاده ی شما بستگی دارد، اما اگر قابلیت امنیتی تعبیه شده روی کیبورد و طراحی زیبای آن با سلیقه ی شما متناسب است، می توانید آن را با قیمت 130 دلار خریداری کنید. موس مدرن مایکروسافت نیز با قیمت 50 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر