coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویوو ایکس 20 و ایکس 20 پلاس، جدیدترین گوشی های سری ایکس ویوو خواهند بود

 گوشی های ویوو ایکس 20 و ایکس 20 پلاس، جدیدترین گوشی های سری ایکس ویوو خواهند بودکمپانی ویوو قصد دارد نسل جدید گوشی های سری ایکس خود را با نام ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس راه اندازی کند.

تولیدکننده های موبایل به طور معمول، روند مشخصی را برای نامگذاری گوشی های هوشمند خود طی می کنند. معمولا این نام ها، ترکیبی از یک حرف و عددی است که به ترتیب، به مدل های بالاتر می رسد.

پرچمداران فعلی کمپانی ویوو، گوشی های ویوو ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس هستند. می دانیم که این کمپانی چینی به دنبال راه اندازی نسل جدید گوشی های هوشمند در سری ایکس است؛ بنابراین می توان انتظار داشت که نام هایی مثل ویوو ایکس 10 یا ایکس 11 را برای این پرچمداران انتخاب کند. اما اینطور نخواهد بود؛ پرچمداران نسل بعدی سری ایکس با نام ویوو ایکس 20 و ایکس 20 پلاس معرفی می شوند.

این خبر توسط یکی از افشا کننده های چینی با نام کاربری @mmddj_china در توییتر منتشر شده است؛ کاربر دیگری در ادامه ی این توییت، تصویری از این گوشی های هوشمند را منتشر کرد.

این همان دستگاهی است که ماه گذشته با عنوان ویوو ایکس 11 در ویبو منتشر شده بود. اینطور که به نظر می رسد، هیچ دستگاهی با نام ویوو ایکس 11 معرفی نخواهد شد و گوشی ویوو ایکس 20 و ایکس 20 پلاس جایگزین آن می شود. حاشیه ها در لبه ی بالا و پایینی این دستگاه بسیار باریک هستند، اما لبه های سمت راست و چپ قطر زیادی دارند.

شایع شده گوشی های بعدی سری ایکس از کمپانی ویوو با اسکنر اثرانگشتی که درون نمایشگر تعبیه می شود، همراه خواهند بود. ویوو ایکس 20 از نمایشگر 5.5 اینچی یا 5.7 اینچی کواد اچ دی برخوردار می شود.

این گوشی هوشمند در بنچمارک های مختلف با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 با قدرت پردازش 1.84 گیگاهرتز مشخص شده بود. یک رم 4 گیگابایتی نیز در این دستگاه تعبیه خواهد شد. اندروید7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می شود.

در حال حاضر، کمپانی ویوو هیچ اطلاعاتی را تایید نکرده است؛ با اینحال به نظر می رسد که در نوامبر امسال باید منتظر راه اندازی این دستگاه باشیم.

ویوو ایکس 20 از نمایشگر 5.5 اینچی یا 5.7 اینچی کواد اچ دی برخوردار می شود.

.

منبع: theandroidsoul

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر