;
coinex

پیش خرید کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس به زودی آغاز می شود

پیش خرید کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس به زودی آغاز می شودکمپانی مایکروسافت در رویداد E3 2017 که اوایل ماه میلادی گذشته برگزار شد، رسما از Project Scorpio یا پروژه ی عقرب رونمایی کرد؛ منظور از این پروژه، همان کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس بوده است.

این کمپانی قصد دارد عرضه ی این کنسول بازی را از 7 نوامبر (16 آبان) آغاز کند؛ اما برای کسانی که مشتاق پیش خرید آن هستند باید بگوییم که به زودی، این پروسه نیز آغاز خواهد شد.

کمپانی مایکروسافت درباره ی تاریخ دقیق آغاز پیش فروش کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس سکوت کرده و همین مساله گیمرها را به پرسیدن سوال های خود از طریق توییتر وادار کرده است. خبر خوب این است که مدیر بخش ایکس باکس، فیل اسپنسر، به این توییت جواب داد: “برنامه های ما مشخص شده اند. تمام تاییدیه ها انجام شده و در حال حاضر، تنها باید تاریخ را همراه با اطلاعات لازم، اعلام کنید. مدت زیادی باقی نمانده است.”

همانطور که در بالا خواندید، فیل اسپنسر نیز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده؛ اما اینطور که به نظر می رسد، همه چیز آماده است و تیم مایکروسافت در حال تصمیم گیری برای منتشر کردن اخبار مربوطه هستند. با توجه به اینکه رویداد گیمزکام در ماه آینده برگزار می شود، می توان انتظار داشت که مایکروسافت نیز در همین رویداد برای انتشار اخبار خود استفاده کند.

کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس با قیمت 499 دلار به فروش خواهد رسید؛ این میزان در مقایسه با رقیبانی همچون پلی استیشن 4 اسلیم که قبل از این راه اندازی شده، بیشتر است. در گذشته نیز شاهد اشتباهات مشابه مایکروسافت بوده ایم؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، مایکروسافت مطمئن است که این کنسول به گونه ی دیگری عمل خواهد کرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر