;
coinex

ساعت هوشمند فیت بیت از اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد

ساعت هوشمند فیت بیت از اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کردساعت هوشمند فیت بیت با قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های شخص ثالث راه اندازی می شود.

فیت بیت با ردیاب های تناسب اندام خود مشهور است که به مرور زمان، پیشرفت کرده و با طراحی و عملکردهای جدیدی همراه شدند. به همین دلیل نیز تصمیم فیت بیت برای راه اندازی ساعت های هوشمند، موجب تعجب هیچکس نشد. با اینحال، از زمان اعلام این خبر تا به حال، گزارش هایی مبنی بر برخی مشکلات در زمینه ی توسعه ی ساعت هوشمند فیت بیت شنیده می شود.

یکی از این گزارش ها، از عدم پشتیبانی ساعت هوشمند فیت بیت از اپلیکیشن های شخص ثالث خبر می داد. جیمز پارک، مدیرعامل فیت بیت در مصاحبه با خبرگزاری The Verge به کاربران اطمینان داد که این ساعت هوشمند با اپلیکیشن هایی از طرف شرکای ویژه، همراه خواهد بود؛ او همچنین خاطر نشان کرد ساعت هوشمند فیت بیت بر مبنای SDK طراحی شده که به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا اپلیکیشن های مورد نظر خود را برای این گجت طراحی کنند.

جیمز پارک متاسفانه هیچ اطلاعاتی را درباره ی اپلیکیشن هایی که این شرکای ویژه تهیه کرده اند، فاش نکرد. زمان راه اندازی ساعت هوشمند فیت بیت نیز نامشخص باقی مانده است. اوایل این ماه شایع شده بود که روند راه اندازی این دستگاه با تاخیر مواجه شده؛ اما مدیران اجرایی این کمپانی، این خبر را تکذیب کردند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر