;
coinex

گوشی ال جی وی 30 بیست و چهارم شهریور در کره جنوبی راه اندازی می شود

گوشی ال جی وی 30 بیست و چهارم شهریور در کره جنوبی راه اندازی می شودگوشی ال جی وی 30 در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) در کره جنوبی کار خود را آغاز می کند؛ بازار آمریکا نیز از تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) میزبان این گوشی هوشمند خواهد بود.

کمپانی ال جی مستقیما به رونمایی از گوشی ال جی وی 30 در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) اشاره ای نکرده است؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، قطعا از این موبایل در این تاریخ رونمایی می شود. اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که گوشی ال جی وی 30 تقریبا یک ماه پس از رویداد رونمایی، در بازار آمریکا عرضه می شود.

به گزارش اندروید آتوریتی، یکی از منابع آگاه، اطلاعاتی را مبنی بر پرچمدار بعدی ال جی با نام رمزی JOAN آشکار کرده است. ال جی وی 30 در مرحله ی اول، تنها در بازار کره جنوبی عرضه می شود و سپس در تاریخ 15 سپتامبر به بازار آمریکا راه پیدا می کند.

گفته می شود که پیش خرید این موبایل در آمریکا از تاریخ 17 سپتامبر (26 شهریور) آغاز می شود و سپس در تاریخ 28 سپتامبر، رسما کار خود را آغاز می کند. این گوشی هوشمند تا پایان ماه سپتامبر در بازارهای دیگر نیز عرضه می شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت این اسمارت فون در دست نیست. گفته می شود کمپانی ال جی قیمتی معادل 700 دلار را برای گوشی ال جی وی 30 در نظر گرفته است.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) کار خود را آغاز می کند. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 که با شکست روبرو شده بود نیز در سال گذشته و در همین بازه ی زمانی راه اندازی شده بود. اما نسخه ی مرمت شده ای از این موبایل با عنوان گلکسی نوت Fan Edition راه اندازی شد که توانست بازخورد خوبی را دریافت کند. به همین دلیل نیز فشار و توجه زیادی روی گلکسی نوت 8 متمرکز شده است. با اینحال، راه اندازی ال جی وی 30، تنها یک هفته پس از گلکسی نوت 8 می تواند رقابت سختی را ایجاد کند.

گفته می شود گوشی ال جی وی 30 از نمایشگر 6 اینچی فول ویژن، مشابه ال جی جی 6 برخودار خواهد شد.

مشخصات گوشی ال جی وی 30

گفته می شود گوشی ال جی وی 30 از نمایشگر 6 اینچی فول ویژن، مشابه ال جی جی 6 برخودار خواهد شد. یک تراشه اسنپدراگون 835 نیز تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهد داشت. از دیگر مشخصات آن می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی اشاره کرد. هرچند که برخی شایعات از راه اندازی این موبایل با رم 6 گیگابایتی خبر می دهند.

انتظار می رود یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی ال جی وی 30 تعبیه شود. شایع شده که این دستگاه با قابلیت های چند رسانه ای پیشرفته با کنترل های ویدیو و DAC همراه است. باتری 3300 میلی آمپر ساعتی این موبایل از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و با استانداردهای بالایی همراه است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر