;
coinex

ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر نسخه ویژه ی TUMI؛ ترکیبی از تکنولوژی و شکوه

ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر نسخه ویژه ی TUMI؛ ترکیبی از تکنولوژی و شکوهکمپانی سامسونگ با همکاری TUMI قصد دارد ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر نسخه ویژه ی TUMI را راه اندازی کند. لازم به ذکر است که TUMI، یک برند جهانی پیشرو در سبک زندگی مسافرتی است. این ساعت هوشمند در حقیقت ویژگی های یک کالای لوکس را با تکنولوژی در هم آمیخته است.

در طراحی نسخه ویژه ی ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر از سبک طراحی جهانی TUMI الهام گرفته شده تا همراه ایده آلی را در مسافرت ها برای کاربران ایجاد کند. بند این ساعت نسخه ویژه نیز توسط TUMI با ترکیب رنگ خاص خود طراحی شده است.

این بند از جنس بوم ایتالیایی بوده و با استیل ضد لک همراه است. همانطور که مشاهده می کنید، ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر در نسخه ی ویژه، بسیار زیبا است. بند این ساعت در مقابل آب، خاک و شرایط سخت مقاوم است.

ظاهر اصلی این ساعت هوشمند با استفاده از نماهای ویژه ی TUMI طراحی شده؛ اما سایر مشخصات آن، همان ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر است که نزدیک به یک سال قبل، راه اندازی شده بود. تمامی مشخصات و قابلیت های آن نیز با نسخه ی قبلی یکسان است.

ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر نسخه ویژه ی TUMI در حال حاضر با قیمت 499.99 دلار در وب سایت Samsung.com و BestBuy.com به فروش می رسد.

در طراحی نسخه ویژه ی ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر از سبک طراحی جهانی TUMI الهام گرفته شده تا همراه ایده آلی را در مسافرت ها برای کاربران ایجاد کند.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر