;
coinex

گوشی نوکیا 3 تا اواسط شهریور ماه اندروید 7.1.1 نوقا را دریافت خواهد کرد

گوشی نوکیا 3 تا اواسط شهریور ماه اندروید 7.1.1 نوقا را دریافت خواهد کردمنابع رسمی این شرکت از انتشار آپدیت اندروید 7.1.1 برای گوشی نوکیا 3 خبر داده اند.
از زمانی که کمپانی HMD Global، اولین گوشی هوشمند با برند نوکیا را راه اندازی کرد، وعده داد تا آپدیت های سیستم عامل اندروید را حداکثر تا یک سال و نیم پس از راه اندازی گوشی های خود، منتشر کرده و در دسترس کاربران این اسمارت فون ها قرار دهد.
این استارتاپ فنلاندی از آن زمان تا به حال، بارها این خبر را منتشر کرده و امروز نیز، بار دیگر آن را تایید کرد. یکی از سه گوشی هوشمند اندرویدی که توسط کمپانی HMD Global راه اندازی شده، گوشی نوکیا 3 است که با اندروید 7.0 نوقا همراه بود.
با اینحال، مدیر ارشد محصولات HMD Global، جوهو سارویکاس رسما اعلام کرد که نوکیا 3 به زودی نسخه ی جدیدتر سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. به گفته ی او، گوشی نوکیا 3 تا پایان ماه آگوست (اواسط شهریور) به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز خواهد شد.
جای تعجبی نیست که کمپانی HMD بتواند آپدیت های جدید را به سرعت در اختیار کاربران اسمارت فون های اندرویدی برند نوکیا قرار دهد؛ چرا که تعداد موبایل هایی که تا به حال توسط این کمپانی راه اندازی شده، چندان زیاد نیست. بنابراین می توان انتظار داشت که نیمی از گوشی های HMD که تا پایان 2017 راه اندازی می شوند، آپدیت اندروید او را به سرعت دریافت کنند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر