coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویری از طرح گوشی آیفون 8 اپل به صورت تصادفی منتشر شد

تصاویری از طرح گوشی آیفون 8 اپل به صورت تصادفی منتشر شدپس از ماه ها انتشار شایعات و طرح های متفاوت از گوشی آیفون 8 اپل ، بالاخره متوجه شدیم که این گوشی هوشمند در نهایت با چه ظاهری راه اندازی می شود؛ البته کاملا تصادفی.

یکی از توسعه دهنده ها به نام گیلرمی رامبو، آیکونی که معرف گوشی آیفون 8 اپل بوده را در سخت افزاری مربوط به اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل، پیدا کرده است. این آیکون در میان فایل های Apple Pay مخفی بود و اینطور که به نظر می رسد، نام رمزی آن D22 بوده است.

گوشی آیفون 8 اپل که در تصاویر جدید دیده می شود، به همان طراحی تقریبا بدون حاشیه که تا به حال مشاهده کرده ایم، شباهت دارد.

گوشی آیفون 8 اپل که در تصاویر جدید دیده می شود، به همان طراحی تقریبا بدون حاشیه که تا به حال مشاهده کرده ایم، شباهت دارد. گزارش اخیری که توسط iDrop News منتشر شده، مدعی است که حاشیه ها در تمامی لبه ها، 4 میلی متری هستند؛ البته به جز قسمت هایی که سنسورها در آن تعبیه شده اند.

توسعه دهنده ی دیگری نیز آیکون مروبط به گوشی آیفون 8 اپل را تایید کرد؛ او نشانه هایی را مبنی بر تعبیه ی سیستم تشخیص چهره با استفاده از مادون قرمز پیدا کرده است. این قابلیت با نام رمزی Pearl ID مشخص شده و در تاریکی نیز کاربرد دارد.

هنوز مشخص نیست که قابلیت مادون قرمز اپل نیز همانند سامسونگ، تنها چشم ها را شناسایی می کند و یا اینکه به اسکن تمامی صورت می پردازد. سامسونگ همچنین از قابلیت باز کردن قفل بر مبنای چهره برخوردار است؛ اما از آنجاییکه به مادون قرمز مجهز نیست، امنیت آن از اسکنر عنبیه چشم کمتر است.

کمپانی اپل به طور معمول گوشی های خود را در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی می کند؛ بنابراین برای رونمایی از گوشی آیفون 8 اپل مدت زیادی را منتظر نخواهیم ماند.

.

منبع: thenextweb

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر