;
coinex

تاریخ رونمایی از سری گوشی های ایسوس زنفون 4 مشخص شد

تاریخ رونمایی از سری گوشی های ایسوس زنفون 4 مشخص شدتا به حال اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی های ایسوس زنفون 4 منتشر شده است؛ در نتیجه کمپانی تولید کننده تصمیم گرفت با انتشار تاریخ رونمایی رسمی از این اسمارت فون ها، به این شایعات پایان دهد.

خوشبختانه هوادارن این موبایل ها مجبور نیستند که همانند زنفون 3، مدت زیادی را منتظر بمانند. کمپانی ایسوس قصد دارد اطلاعات جزئی مربوط به دستگاه خود را در رویداد رونمایی که ماه آینده برگزار می شود، منتشر کند.

این کمپانی در حال حاضر، یکی از موبایل های سری ایسوس زنفون 4 را راه اندازی کرده است. این دستگاه با نام ایسوس زنفون 4 مکس معرفی شده و کار خود را در بازار روسیه آغاز کرده است. این احتمال وجود دارد که ایسوس، نسخه ی قدرتمندی از سری گوشی های ایسوس زنفون 4 را معرفی کرده و آن را در سطح جهانی راه اندازی کند.

پوستر تبلیغاتی که توسط کمپانی ایسوس منتشر شده نشان می دهد که گوشی های ایسوس زنفون 4 و یا حداقل تعدادی از آنها به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. این تنها یکی از قابلیت های ویژه ی این موبایل ها به شمار می رود.

رویداد رونمایی از گوشی های ایسوس زنفون 4 در تاریخ 19 آگوست (28 مرداد) در پاسای فیلیپین برگزار می شود. برای دریافت جزئیات مشخصات این موبایل ها باید تا آن زمان منتظر بمانیم. اطلاعات دیگر از جمله قیمت دستگاه ها نیز در همان تاریخ مشخص خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر