;
coinex

گوشی هوشمند بلک بری کی وان هفدهم مرداد ماه راه اندازی می شود

گوشی هوشمند بلک بری کی وان هفدهم مرداد ماه راه اندازی می شودگوشی بلک بری کی وان از تاریخ 8 آگوست (17 مرداد) کار خود را در چین آغاز می کند.

چند هفته قبل بود که بلک بری، حساب کاربری جدیدی را در پلتفرم اجتماعی چینی ویبو راه اندازی کرد؛ این مساله از بازگشت بلک بری به چین خبر می داد. حال این شرکت قصد دارد اولین محصول خود را راه اندازی کند؛ این محصول با نام بلک بری کی وان معرفی خواهد شد.

گوشی هوشمند بلک بری کی وان در فوریه 2017 و در رویداد MWC معرفی شد و از آن زمان تا به حال، در چندین بازار مختلف از جمله آمریکا و بریتانیا به فروش می رسد. ویژگی منحصر به فرد این موبایل، صفحه کلید فیزیکی است که این روزها در بسیاری از گوشی های هوشمند تعبیه نمی شود.

گوشی بلک بری کی وان از نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 1620 در 1080 برخوردار شده و یک صفحه کلید QWERTY با ترک پد بزرگ نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است. اسکنر اثرانگشت در بلک بری کی وان در زیر دکمه ی اسپیس کیبورد قرار دارد.

یک تراشه ی اسنپدراگون 625 همراه با رم 3 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. بلک بری کی وان با حافظه ی 32 گیگابایتی همراه است که با نصب میکرو اس دی کارت می توان آن را تا 2 ترابایت نیز افزایش داد. یک باتری 3505 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 3.0 وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد.

دوربین اصلی این موبایل از سنسور سونی IMX378 تشکیل شده و فلاش دوگانه در کنار آن قرار دارد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه شده است. از دیگر مشخصات بلک بری کی وان می توان به ان اف سی، پورت یو اس بی نوع سی 3.1 و جک هدفون در لبه ی بالایی اشاره کرد. اندروید 7.1 نوقا به صورت پیش فرض روی بلک بری کی وان اجرا می شود.

هنوز مشخص نیست که آیا مدل کی وان در بازار چین با مشخصات متفاوتی همراه خواهد بود یا خیر. همانطور که می دانید، بسیاری از تولیدکننده های موبایل، دستگاه های خود را با مشخصات بالاتری در این بازار عرضه می کنند؛ چرا که رقابت در این بازار دشوارتر است.

در حال حاضر اطلاعاتی از برچسب قیمتی بلک بری کی وان در بازار چین در دست نیست. این دستگاه در بازارهای جهانی با قیمت 549 دلار به فروش می رسد و احتمالا قیمت آن در بازار چین، کمتر خواهد بود؛ به این دلیل که گوشی بلک بری کی وان توسط کمپانی چینی TCL ساخته شده است.

بازار هند نیز فردا میزبان این موبایل خواهد بود.

بلک بری کی وان با حافظه ی 32 گیگابایتی همراه است که با نصب میکرو اس دی کارت می توان آن را تا 2 ترابایت نیز افزایش داد

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر