;
coinex

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی از امروز

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی از امروز

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، روز جمعه، 13 مردادماه جاری برگزار می‌گردد و کارت ورود به جلسه این آزمون از فردا توزیع می‌گردد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، در بعدازظهر روز جمعه، 13 مردادماه جاری در 74 شهرستان و 83 حوزه امتحانی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶، مربوط به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش آنها با آزمون است برگزار خواهد شد.

آزمون راس ساعت 15 آغاز می‌شود و درهای ورودی ساعت 14:30 بسته خواهند شد و بنابراین داوطلبان پیش از بسته شدن درها باید در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد برگزاری این آزمون تاکید کرد:

لازم است داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند. در جلسه آزمون به تمام داوطلبان بسته حاوی دفترچه سوال و یک پاسخ‌نامه نیز داده خواهد شد و در مستطیل بالای پاسخ‌نامه نام خانوادگی، نام، شماره داوطلب و کد رشته امتحانی هر داوطلب درج شده و داوطلبان پس از اطمینان از صحت مندرجات بسته حاوی دفترچه سوال و پاسخ‌نامه لازم است پس از بازکردن پوشش پلاستیکی، مشخصات خود را ذیل پاسخ‌نامه و در محل مربوط درج و آن را امضا کنند.

به گفته توکلی:

دفترچه آزمون شامل دروس عمومی، پایه و تخصصی است و تمام داوطلبان باید در زمان مشخص شده به سوالات پاسخ دهند. همچنین تمام دفترچه‌های سوال آزمون داوطلبان شخصی‌سازی شده، شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است و این دفترچه دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع A ، B،  C تقسیم می‌شود.

بعد از آزمون لازم است تا داوطلبان حاضر در جلسه آزمون، نسبت به تکمیل پرسش‌نامه ارزیابی حوزه‌های امتحانی آزمون، از تاریخ 13 مرداد ماه تا 20 مردادماه 1396 برروی سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد:

پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، در ۲۰ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۴۷ کد رشته امتحانی دیگر از کد رشته‌های امتحانی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

تعداد ثبت نام کنندگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تعداد ۹۱ هزار و ۶۹۹ نفر است که از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۵۸ نفر زن و مابقی مرد هستند.

دکتر توکلی افزود:

برای شرکت در رشته‌های امتحانی که صرفا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می‌شود، تعداد 9 هزار و 827 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 525 نفر زن و مابقی مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در آخر افزود:

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ برای ۲۰ کد رشته امتحانی، هفته آخر شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

.

منبع: isna

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر