;
coinex

گوشی هوشمند میزو پرو 7 به زودی در اروپا راه اندازی می شود

گوشی هوشمند میزو پرو 7 به زودی در اروپا راه اندازی می شودکمپانی میزو به تازگی از پرچمدار 2017 خود یعنی گوشی هوشمند میزو پرو 7 رونمایی کرد. گفته می شود که کاربران در کشورهای اروپایی می توانند زودتر از سایر نقاط جهان به این دستگاه و نسخه ی بزرگتر آن یعنی گوشی هوشمند میزو پرو 7 پلاس دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که اسمارت فون های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس از تاریخ 5 آگوست (14 مرداد)، به ترتیب با قیمت 430 و 530 دلار به فروش می رسند. این دو موبایل در مرحله ی اول، در بازارهای چین عرضه می شوند. میزو وعده داده است که گوشی هوشمند میزو پرو 7 و نسخه ی پلاس آن را طی چند ماه آینده، در 17 کشور دیگر نیز راه اندازی می کند.

این احتمال وجود دارد که کشورهای فرانسه و اسپانیا، زودتر از سایر کشورها میزبان این دو اسمارت فون باشند. چرا که بخش بازاریابی این محصول در این دو کشور، کار خود را آغاز کرده است. البته فراموش نکنید که احتمالا قیمت هایی که در بالا به آنها اشاره شد، در کشورهایی اروپایی بیشتر خواهد بود و آنهم به دلیل اختلاف ارزش یورو در اروپاست.

مشخصه های منحصر به فرد گوشی هوشمند میزو پرو 7 می تواند علاوه بر نقطه ی قوت، نقاط ضعف آن نیز باشد؛ نمایشگر ثانویه در این موبایل که زیر تنظیمات دوربین دوگانه قرار دارد، در لبه ی سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده که شاید برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر