;
coinex

مودم LTE سامسونگ با حداکثر سرعت 1.2 گیگابایت بر ثانیه معرفی شد

مودم LTE سامسونگ با حداکثر سرعت 1.2 گیگابایت بر ثانیه معرفی شدمودم LTE سامسونگ با سرعت و کیفیت بیشتر به زودی کار خود را آغاز می کند.

کمپانی سامسونگ در ماه مارس گذشته (اسفند) تراشه ی جدید خود یعنی اگزینوس 8895 را معرفی کرد. این تراشه در حقیقت، پاسخ سامسونگ به تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 835 بود و می توانست از سرعت 1 گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی کند.

حال این کمپانی، مودم تراشه ی 8895 را تولید کرده که باتکنولوژی Cat.18 6CA و حداکثر سرعت 1.2 گیگابایت بر ثانیه همراه است.

کمپانی سامسونگ در ماه مارس گذشته (اسفند) تراشه ی جدید خود یعنی اگزینوس 8895 را معرفی کرد.

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که به منظور دستیابی به اهداف و نتایج مورد نظر خود، با Anritsu، تامین کننده ی ابزارهای سنجشی مخابراتی ژاپنی همکاری کرده است. سرعت دانلود مودم LTE سامسونگ با حداکثر سرعت 1.2 گیگابایت بر ثانیه معرفی شد در مقایسه با سرعت میانگین، به میزان 20 درصد بیشتر است؛ این بدان معناست که با استفاده از این مودم می توان یک فیلم HD را در مدت زمان 10 ثانیه دانلود کرد.

تکنولوژی CA یا تراکم حامل، تعداد مشخصی از مولفه های حامل را با پهنای باند متنوع ترکیب می کند و در نتیجه ی این عمل، سرعت انتقال داده و عملکرد شبکه نیز بهتر می شود. مودم LET سامسونگ با افزایش ظرفیت تراکم می تواند انتقال داده ی با ثبات تری را نیز علاوه بر سرعت بیشتر، ارائه دهد.

کمپانی سامسونگ همچنین از تولید عمده ی این محصول تا پایان سال 2017 خبر داد. درحال حاضر مشخص نیست که آیا تکنولوژی جدید در گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ تعبیه می شود یا خیر؛ این دستگاه هوشمند در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) معرفی می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر