;
coinex

۷۰ درصد تخفیف در مکالمه همراه اول

۷۰ درصد تخفیف در مکالمه همراه اول

همراه اول از ابتدای مرداد ماه تا پایان مهرماه طرح جدید همراهی را ارائه می‌کند که براساس این طرح در پنج آیتم متفاوت که مکالمه و اینترنت را نیز شامل می‌شود به مشترکین خود جایزه می‌دهد.

دقیقه ای ۱۵ تا ۱۶ تومان برای مکالمه درون شبکه

این طرح مشترکین دائمی و اعتباری را شامل می‌شود. در این طرح مشترکین کد #۱*۱۰۰۰* را شماره‌گیری می‌کنند و بسته مکالمه همراهی خود را می‌بینند و پس از تایید و فعالسازی، تخفیف برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

قرعه کشی موتور ۱۰۰۰

شرکت در این قرعه‌کشی نیاز به ثبت‌نام یا فعالسازی ندارد و مشترکینی که از اولین شنبه مردادماه ۹۶ به مدت ۱۲ هفته، بصورت هفتگی، حتی یک روز از بسته اینترنت آلفا پلاس استفاده کرده باشند، می‌توانند در قرعه‌کشی یک دستگاه موتور ۱۰۰۰ به ارزش هزار میلیون ریال شرکت کنند.

قرعه کشی ۱۰۰۰ گوشی هوشمند نسل ۴.۵

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری و همچنین تمام سیم کارت‌های غیر فعالی که دراین بازه زمانی فعال شوند، می‌توانند از تاریخ اول مرداد تا پایان مهر ماه امسال، در قرعه کشی ۱۰۰۰ عدد گوشی تلفن همراه نسل ۴.۵ شرکت کنند.

بسته خوش آمد ۱۰۰۰

۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۱۰۰۰ عدد پیامک داخل شبکه و حجم نامحدود اینترنت به مدت اعتبار یک هفته به مشترکین دائمی و اعتباری واجد شرایط، از اول مرداد تا پایان مهرماه هدیه داده می‌شود.

مشترکین دائمی، مشترکین اعتباری و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می‌کنند، مشمول بسته خوشامد ۱۰۰۰ خواهند شد.

تعویض سیم کارت به یوسیم

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G و یا 4.5G هستند، از اول مرداد تا پایان مهرماه، می‌توانند با تعویض سیم کارت خود به یوسیم، ۱۵ تا ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند.

مشترکین می‎توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان یا فروشگاه‎های زنجیره‎ای همراه اول نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام نمایند.

در صورت تمایل نیز می‎توانند کد پستی محل سکونت خود را به صورت پیامکی به سرشماره ۸۹۶۲ ارسال کنند، تا همراه اول، یوسیم هدیه را به صورت رایگان از طریق پست به آدرس محل کد پستی پیامک شده ارسال کند.

.

منبع: mci

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر