;
coinex

آیفون 8 اپل ممکن است در ماه سپتامبر رخ نشان دهد

آیفون 8 اپل
آیفون 8 اپل احتمالا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. مدیرعامل اپل با اشاره‌ای جزیی به این موضوع، خبر فوق را به نوعی تایید کرده است.

یکی از مهمترین شایعاتی که تاکنون درباره اپل آیفون 8 منتشر می‌شد، عرضه نشدن این دستگاه در ماه سپتامبر بود. ظاهرا آیفون 8 در مقایسه با دیگر آیفون‌های نسل قبلی دارای پیچیدگی‌های بیشتری است و این موضوع منجر به تاخیر در عرضه این دستگاه خواهد شد. حتی برخی از تحلیلگران کاربلد نیز با این شایعات موافق هستند.

با این حال اگر شما یکی از طرفداران این برند محبوب هستید، ممکن است که از شنیدن این خبر خوشحال شوید؛ گویا اپل قصد ندارد که در عرضه آیفون 8 خود تاخیری بیندازد. این خبر از گفته‌های مدیرعامل اپل، تیم کوک، استخراج شده و به نظر می‌رسد که اشاره‌ای به تاریخ ورود این دستگاه به بازار گوشی‌های هوشمند کرده باشد. در طی تماس‌هایی که اخیرا با این شرکت صورت گرفته است، تیم کوک پیش بینی کرده که سه ماه بعدی امسال که بازه‌ای از اول جولای تا آخر سپتامبر را شامل می‌شود، نقطه قوتی برای این کمپانی خواهد بود.

در حالی که تیم کوک صراحتا اشاره‌ای به آیفون نکرده است، اما تصور می‌شود که این سه ماه که به نقطه قوتی برای اپل تبدیل خواهد شد، احتمالا به دلیل فروش آیفون جدید این کمپانی باشد. اگر قرار باشد که آیفون 8 اپل با تاخیر رونمایی شود، ما مطمئن خواهیم شد که این پیش بینی تیم کوک بیشتر محافظه کارانه بوده است.

برنامه ریزی‌های اپل نشان می‌دهد که این شرکت چیزی بین 49 تا 52 میلیارد دلار در این کوارتر به دست خواهد آورد. این رقم بالاتر از 45.4 میلیارد دلاری است که اپل توانست در کوارتر گذشته برای خود به ثبت برساند. البته این احتمال نیز وجود دارد که آیفون 8 اپل همچنان با تاخیر عرضه شود؛ چرا که پیش بینی برای چنین درآمدی می‌تواند به فروش آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس مربوط باشد؛ اما ما همچنان فرض را بر این می‌گذاریم که آیفون 8 بدون تاخیر خودنمایی کند.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر