;
coinex

گوشی اوکیتل کا 3 با باتری بزرگ و طراحی مشابه سونی اکسپریا همراه خواهد بود

گوشی اوکیتل کا 3 با باتری بزرگ و طراحی مشابه سونی اکسپریا همراه خواهد بودگوشی اوکیتل کا 3 جدیدترین گوشی این برند خواهد بود. در حال حاضر، جزئیات زیادی در مورد این گوشی هوشمند در دست نیست، با اینحال کمپانی تولید کننده، اطلاعات جدیدی را در این باره منتشر کرده است. کمپانی اوکیتل تایید کرده که برخی از ویژگی های طراحی گوشی اوکیتل کا 3 از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد الهام گرفته شده است. از دیگر مشخصاتی که توسط کمپانی فاش شده می توان به باتری بزرگ دستگاه اشاره کرد.

تولید کننده در طراحی گوشی اوکیتل کا 3 ، همانند سایر گوشی های سری کا در این کمپانی، تمرکز خود را روی باتری های بزرگ قرار داده؛ این موبایل با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی همراه است. این کمپانی همچنین اعلام کرده که گوشی اوکیتل کا 3 از چهار ویژگی برخوردار شده که در سایر گوشی های سری کا دیده نمی شود. ویژگی اول این است که نه تنها این موبایل با تنظیمات دوربین دوگانه همراه شده، بلکه دوربین سلفی آن نیز دوگانه است. نکته ی دوم اینکه هر دو ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی و جلویی، 16 مگاپیکسلی هستند. نکته ی متفاوت سوم، پنل پشتی و جلویی خمیده در گوشی اوکیتل کا 3 است و آخرین نکته ی متفاوت، براق بودن پنل های این موبایل است. همین براق بودن پنل پشتی و جلویی، یکی از مواردی است که از سری گوشی های سونی اکسپریا ایکس زد الهام گرفته شده است. کمپانی اوکیتل خاطر نشان کرده است که پنل های پشتی و جلویی در گوشی اوکیتل کا 3 در مرزها به نوعی باهم آمیخته اند که قابل مشاهده نیست و با استفاده از قاب ارگونومیک میسر شده است.

در حال حاضر، هیچ مشخصات و قابلیتی در مورد این اسمارت فون تاییده نشده است؛ با اینحال کمپانی تولید کننده اعلام کرده که در هفته های آینده، اخبار بیشتری را در این باره منتشر می کند. لازم به ذکر است که علاوه بر تنظیمات دوربین دوگانه پیشرفته و باتری بزرگ، این دستگاه با سخت افزار قدرتمند مثل پردازنده هشت هسته ای و حافظه ی بالا همراه خواهد بود. گفته می شود که گوشی اوکیتل کا 3 با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شود. نکته ی دیگری که تا به حال تایید شده، این است که کا 3 به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 مجهز می شود.

نکته ی متفاوت سوم، پنل پشتی و جلویی خمیده در گوشی اوکیتل کا 3 است و آخرین نکته ی متفاوت، براق بودن پنل های این موبایل است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر