;
coinex

تاخیر در رویدادهای پوکمون در اروپا، بخاطر مشکلات Pokémon Go Fest

تاخیر در رویدادهای پوکمون در اروپا، بخاطر مشکلات Pokémon Go Fest

شرکت نیانتیک، توسعه دهنده بازی پوکمون گو، بخاطر مشکلات بوجود آمده در پوکمون گو فست شیکاگو و عدم رخداد دوباره اتفاقات پیش آمده در آن، چندی از رویدادهای پیش رو را به تاخیر انداخت.

این شرکت قبلا از رویداد Pokémon Go Safari Zone در دانمارک، جمهوری چک، سوئد و هلند رونمایی کرده بود که قرار بود تا در ماه اوت برگزار شود، اما در پست بلاگ شرکت نوشته شد که برگزاری آن برای پائیز تاخیر خورد. رویداد ماه اوت در ژاپن و رویداد ماه سپتامبر در کشورهای فرانسه، ایتالیا و آلمان، در زمان تعیین شده برگزار خواهند شد.

با اینکه به رویداد پوکمون گو فست در پست این شرکت اشاره نشده بود، اما مشخص است که تاخیر در رویدادهای پوکمون در ماه اوت به آن مسئله مربوط است. شرکت کنندگان صف‌های طولانی را تجربه کرده بودند و بسیاری از آن‌ها در ارتباط با سرور آنلاین بازی دچار مشکل شده بودند که نهایتا به خراب شدن رویداد منجر شد.

نیانتیک نیز برای جبران این مسائل، پول بلیط‌های خریداری شده را برگرداند و اعتبارات حساب کاربری بازیکنان را در بازی افزایش داد. قطعا نیانتیک نمی‌خواهد این مشکلات دوباره به وقوع بپیوندد و تاخیر در رویدادهای پوکمون کمک می‌کند تا مطمئن شوند، این مسائل دوباره اتفاق نخواهد افتاد. نیانتیک گفته:

ما به خاطر همه مشکلات عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم شما متوجه باشید که اولویت ما تضمین یک تجربه عالی برای بازیکنان پوکمون گو در اروپا و سراسر جهان است.

به عنوان یک سورپرایز ویژه، ما پی بردیم برخی از پوکمون‌ها که در اروپا کمیاب هستند، برای مدتی کوتاه در شهرهای مشخصی در اروپا دیده خواهند شد. چشم‌هایتان را باز نگه دارید!

نیانتیک کاستی‌هایش را تصدیق کرده و به دنبال این است که این مشکلات دوباره اتفاق نیفتند.

از زبان Alfred Pennyworth در فیلم بتمن آغاز می‌کند:

چرا ما سقوط می‌کنیم؟ اونوقت می‌تونیم یاد بگیریم خودمون رو بلند کنیم.

.

منبع: mashable

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر