;
coinex

گوشی یولفون تی 1 با مشخصات رده بالا و قیمت پایین کار خود را آغاز می کند

گوشی یولفون تی 1 با مشخصات رده بالا و قیمت پایین کار خود را آغاز می کندگوشی یولفون تی 1 در حال حاضر با قیمت 199.99 دلار برای پیش خرید آماده است. این همان گوشی هوشمندی است که در هفته های گذشته، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است؛ چرا که این موبایل با مشخصات رده بالا و سخت افزار قدرتمند همراه بوده و علیرغم این موارد، در بازار گوشی های میان رده و مقرون به صرفه رقابت می کند. گوشی یولفون تی 1 با قیمت 299.99 دلار عرضه خواهد شد؛ با اینحال، کمپانی تولیدکننده قصد دارد این دستگاه را با قیمت 199.99 دلار برای پیش خرید در دسترس قرار دهد و برای کسانی که این دستگاه را پیش خرید می کنند، تخفیف 100 دلاری در نظر دارد.

علاوه بر این تخفیف چشمگیر، موارد دیگری نیز برای کسانی که پیش خرید می کنند، در نظر گرفته شده است. برای مثال، کسانی که در مدت زمان ثبت پیش خرید، گوشی 199.99 دلاری یولفون تی 1 را خریداری می کنند، از یک بسته هدیه 40 دلاری نیز برخوردار خواهند شد. این بسته شامل یک گلس محافظ، قاب محافظ چرمی، پایه موبایل و موارد دیگر است. پروسه ی پیش خرید از 31 جولای (9 مرداد) آغاز شده و تا 7 آگوست (16 مرداد) ادامه دارد. پس از پایان این مدت زمان، گوشی یولفون تی 1 با قیمت اولیه ی 299.99 دلار عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی یولفون تی 1

نکته ای که توجه بسیاری را به این موبایل جب کرده، مشخصات داخلی آن است. گوشی یولفون تی 1 از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است. یک رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی در این موبایل تعبیه شده و یک تراشه مدیاتک هلیو P25 هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.6 گیگاهرتز، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد؛ ترکیبی که از عملکرد عالی و در عین حال، آرام و روان آن اطمینان حاصل می کند. نکته ی جالب توجه دیگر در مورد گوشی یولفون تی 1 ، همان قابلیتی است که در گوشی های 2017 به کار گرفته می شود؛ تنظیمات دوربین دوگانه. گوشی هوشمند یولفون تی 1 از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی برخوردار است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ثانویه نیز در کنار آن قرار دارد. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند می تواند 25 باند فرکانسی مختلف را پشتیبانی کند و تعداد پوشش آن به 150 می رسد. باتری 3680 میلی آمپر ساعتی  و اسکنر اثرانگشت از دیگر مشخصات رده بالای یولفون تی 1 به شمار می رود. اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می شود. کسانی که می خواهند این موبایل را با قیمت ذکر شده پیش خرید کنند، می توانند به این لینک مراجعه کنند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر