;
coinex

گوشی اوپو آر 11 با اسنپدراگون 835 در گیک بنچ رخ نشان داد

گوشی اوپو آر 11 با اسنپدراگون 835 در گیک بنچ رخ نشان دادگوشی اوپو آر 11 و نسخه ی بزرگ تر آن یعنی آر 11 پلاس، اولین گوشی هایی هستند که از پلتفرم موبایل کوالکوم اسنپدراگون 660 برخوردار خواهند شد. اسنپدارگون 660 در حال حاضر، پادشاه تراشه های میان رده محسوب می شود؛ بنابراین مجهز بودن گوشی های اوپو به این تراشه، هیچ مانعی نخواهد داشت.

اما نکته ی جالب اینجاست که نسخه ای از گوشی اوپو آر 11 با تراشه اسنپدراگون 835 در بنچمارک گیکبنچ رویت شده است. مشخصات بنچمارک همچنین نشان می دهد که این موبایل از رم 6 گیگابایتی و اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار خواهد شد.

این دستگاه توانست در آزمون تک هسته ای، امتیاز 1953 را از آن خود کند، در حالیکه نتیجه ی آزمون چند هسته ای، 6329 بوده است. مقایسه ی این نتایج با عملکرد سونی اکسپریا ایکس زد 1 که از پردازنده مشابه و رم کوچکتر برخوردار است (تک هسته ای: 1909، چند هسته ای: 6459) از شباهت این دو موبایل خبر می دهد.

اما نکته ی جالب اینجاست که نسخه ای از گوشی اوپو آر 11 با تراشه اسنپدراگون 835 در بنچمارک گیکبنچ رویت شده است.

برند اوپو به استفاده از پردازنده های پرچمدار شهرت ندارد. حتی گوشی های پرچمدار این کمپانی در سال های اخیر با تراشه های میان رده همراه بودند؛ بنابراین این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد. اما این احتمال وجود دارد که این مشخصات به گوشی اوپو فایند 9 مربوط باشد که با پوشش اوپو آر 11 ظاهر شده است. امیدواریم که در روزهای آینده، جزئیات بیشتری در این باره منتشر شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر