;
coinex

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ قبل از رونمایی آن آشکار شد

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ
مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ قبل از رونمایی آن در روز 23 آگوست، اولین روز از شهریور ماه، آشکار شده و جزئیات تقریبا کاملی از آن منتشر شد.

رندر سامسونگ گلکسی نوت 8 به تازگی در فضای وب خودنمایی کرد و با اینکه بسیاری از سایت‌های تکنولوژی از جمله تکرا، آن را به نمایش درآوردند، اما هنوز هم جزئیاتی از مشخصات گلکسی نوت 8 باقی مانده بود. به نظر می‌رسد که اکنوم مشخصات کاملی از این دستگاه به بیرون درز کرده است. این موضوع به لطف توییت اوان بلاس معروف انجام شد.

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ

اوان بلاس نشان داد که این فبلت با اندازه‌های 8.5 در 74.6 در 162.5 میلی‌متر خودنمایی کرده و گواهینامه IP68 از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن جلوگیری خواهد کرد. همان طور که در شایعات منتشر شده قبلی از مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ دیده شده بود، این گوشی پرچمدار جدید از سری گلکسی نوت دارای نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل گلکسی اس 8 پلاس است.

نوت 8 با صفحه نمایش سوپر آمولد 6.3 اینچی و با کیفیت تصویری کواد اچ دی پلاس (رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل) معرفی شده و از نسبت تصویری 18.5:9 پشتیبانی خواهد کرد.

فبلت گلکسی نوت 8 در بازارهای ایالات متحده با پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام عرضه می‌شود و این در حالی است که مدل بین المللی آن به پردازنده اگزینوس 8895 مجهز خواهد بود. 6 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ نشان می‌دهد که این دستگاه از سیستم دوربین دوگانه برخوردار است. ترکیبی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی، یکی با دهانه دیافراگم f/1.7 و لنزهای واید و دیگری با دهانه دیافراگم f/2.4 که با لنزهای تله فوتو و قابلیت زوم اپتیکال 2X همراه شده، در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است. هر دو سنسور دوربین از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی جلو نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار است.

یکی از جذاب‌ترین مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ وجود قلم اس پن در آن است. با آنکه اوان بلاس مشخص نکرده که آیا این دستگاه از واقعیت افزوده پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، اما انتظار می‌رود که به مانند گلکسی اس 8 از واقعیت افزوده دی‌دریم گوگل پشتیبانی کند.

باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ است. در این دستگاه باید به سیستم عامل اندروید نوقا و همچنین رنگ‌بندی‌های مشکی، طلایی، خاکستری و آبی اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی نوت 8 با شروع اولین روز از شهریور ماه با برگزاری رویدادی در شهر نیویورک به طور رسمی معرفی خواهد شد و عرضه آن در اروپا با قیمتی در حدود 1000 یورو (1185 دلار) از ماه آینده میلادی (تقریبا اواسط شهریور ماه) آغاز خواهد شد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر