;
coinex

فروش شیائومی در سه ماهه دوم 2017، این برند را در میان 5 تولیدکننده برتر موبایل قرار داد

بنا بر گزارشی که اخیرا توسط شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics منتشر شده، فروش شیائومی در سه ماهه دوم سال 2017 باعث شد که این برند بار دیگر در میان 5 تولید کننده ی برتر موبایل قرار بگیرد. این اطلاعات توسط مدیرعامل شیائومی، لی جون در وب سایت ویبو منتشر شد.

شیائومی به آرامی در تلاش است تا سهم بازار خود را در سال جاری به دست آورد. این کمپانی در آغاز ماه گذشته اعلام کرده بود که فروش شیائومی در سه ماهه ی دوم سال به تعداد 23.16 میلیون واحد می رسد. هرچند که در گزارش تحلیلی شرکت، تعداد 23.2 میلون واحد به فروش رسیده است. سهم بازار 6.4 درصدی این شرکت باعث شده که در رتبه ی پنجم جهانی قرار بگیرد.

این گزارش، شرکت سامسونگ با فروش 79.5 میلیون واحد در سه ماهه دوم را در رتبه اول قرار داده است؛ این میزان در بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته، 77.6 میلیون واحد بوده است. کمپانی اپل نیز با فروش 41 میلیون واحد در رتبه ی دوم قرار دارد. هواوی نیز با ثبت فروش 38.4 میلیون واحد در رتبه سوم جای گرفته است.

برند اوپو در جایگاه چهارم قرار دارد، اما بیشترین افزایش را داشته است؛ این کمپانی از فروش 18 میلیون در سال 2016، به فروش 29.5 میلیون واحدی در سال جاری رسید.

بازار گوشی های هوشمند در مجموع توانست تعداد واحدهای بیشتری را در مقایسه با سال گذشته به فروش برساند. بنا بر این گزارش، تعداد 360.4 میلیون گوشی هوشمند به فروش رسیده؛ این در حالیست که فروش موبایل در سال 2016، تعداد 341.5 میلیون واحد بوده است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر