;
coinex

شاید این مدل‌سازی از گوشی جدید آیفون، طراحی نهایی آیفون 8 باشد

طراحی نهایی آیفون 8
هرچه به تاریخ رونمایی از آیفون 8 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات درباره مشخصات، ویژگی‌ها و طراحی نهایی آیفون 8 بیش از پیش منتشر می‌شوند. به تازگی مدلی از این گوشی توسط BGR ساخته شده که به نظر می‌رسد تا 99 درصد به طراحی نهایی آیفون 8 شبیه خواهد بود.

جاناتان گلر (Jonathan Geller) از BGR در مصاحبه‌ای با CNBC کاملا متقاعد شده که این مدل تا حد بسیار زیادی به طراحی نهایی آیفون 8 اپل شبیه خواهد بود. او می‌گوید: “این تصویر با آنکه مربوط به یک گوشی واقعی نیست، اما بر اساس طرح‌ها، قالب‌ها و نمونه‌های مهندسی ساخته شده و من می‌گویم که این طراحی به احتمال 99 درصد، طراحی نهایی از پرچمدار جدید اپل است.”

توجه داشته باشید که این ماکت یک نمونه اولیه از آیفون 8 اپل نبوده، بلکه بر اساس طرح‌ها و شایعات قبلی طراحی شده است، اما گلر معتقد است که این طراحی، بسیار شبیه به آیفون 8 واقعی است که به زودی رخ نشان خواهد داد. اگرچه ما نمی‌توانیم با اطمینانی صد درصدی از این طرح نهایی دفاع کنیم، اما این فاش کننده معروف خبرهای تکنولوژی، در گذشته نشان داده که منبع مورد اعتمادی است، بنابراین حداقل بخشی از این ماجرا می‌تواند به حقیقت نزدیک باشد.

در هر صورت بهتر است که شما این خبر را با اندکی چاشنی نمک برای خود مزه دارتر کرده و آن را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید. تا رسیدن خبرهای موثق، کمی صبور باشید. آیفون 8 اپل به احتمال بسیار زیاد در ماه سپتامبر رخ نشان داده و در آن زمان همه چیز به طور کامل مشخص خواهد شد.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر