;
coinex

گوشی Meizu Pro 7 با اسنپدراگون 835 در گیک‌بنچ محک خورد

گوشی Meizu Pro 7
هفته گذشته کمپانی میزو از گوشی Meizu Pro 7 و میزو پرو 7 پلاس رونمایی کرد. پردازنده هلیو ایکس 30 برای اولین بار در نسخه بین المللی این مدل‌های جدید قدرتنمایی خواهد کرد.

موبایل میزو پرو 7 در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه‌ای از آن با پردازنده هلیو ایکس 30 خودنمایی می‌کند و نسخه دیگر با هلیو پی 25 عرضه می‌‌شود. مدل میزو پرو 7 پلاس نیز تنها به پردازنده 10 نانومتری هلیو X30 مجهز است، اما به تازگی خبری منتشر شده که باعث تعجب شده است. آیا میزو قصد دارد که مدلی از گوشی Meizu Pro 7 را با پردازنده اسنپدراگون 835 عرضه کند؟

یک دستگاه از گوشی میزو پرو 7 در بنچمارک‌ گیک‌بنچ محک خورد و لیست منتشر شده از مشخصات آن، نکته جالبی را نشان می‌دهد. این مدل از پرو 7 میزو به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز است که با 6 گیگابایت رحافظه رم پشتیبانی می‌شود.

گوشی Meizu Pro 7 با اسنپدراگون 835 در گیک‌بنچ

این اسمارت فون در آزمون تک هسته‌ای این بنچمارک امتیاز 1969 را به دست آورده و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 6536 رسیده است. این امتیازات با اعداد ثبت شده برای گوشی‌هایی که به این پردازنده مجهز شده‌اند، قابل رقابت است.

این احتمال وجود دارد که مدیاتک در تولید پردازنده‌های 10 نانومتری هلیو ایکس 30 با مشکل مواجه شده باشد و یا شاید میزو قصد دارد تا به مانند سامسونگ گوشی پرچمدار خود را در دو نسخه متفاوت از نظر تراشه عرضه کند. البته نظریه دیگری نیز مطرح است، ممکن است که این دستگاه یک نمونه اولیه از گوشی هوشمند میزو پرو 7 باشد که هرگز به بازار وارد نشود.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر