;
coinex

گوشی نوکیا 8 همراه با اندروید 8.0.0 کار خود را آغاز می کند

گوشی نوکیا 8 همراه با اندروید 8.0.0  کار خود را آغاز می کندگوشی نوکیا 8 تا به حال از بنچمارک های متعددی عبور کرده و رسما از تاریخ 16 آگوست (25 مرداد)، کار خود را آغاز می کند.

هنوز هم سردرگمی هایی پیرامون نام پرچمدار کمپانی HMD Global وجود دارد، برخی معتقدند که این دستگاه با نام نوکیا 9 معرفی می شود. با اینحال، شایعات بیشتری روی نام نوکیا 8 متمرکز هستند و احتمالا، این نام نهایی پرچمدار HMD خواهد بود.

بنچمارک جدیدی که اخیرا منتشر شده از مجهز بودن گوشی نوکیا 8 به تراشه اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی خبر می دهد. نکته ی جالب اینجاست که این پرچمدار از همان روز اول، با اندروید 8.0.0 همراه خواهد بود. این اولین باری است که این اطلاعات فاش می شوند. همچنین این دستگاه در این بنچمارک با نام Unknown Herat معرفی می شود که دلیل آن هنوز مشخص نیست.

برخی شایعات مدعی هستند که این دستگاه با اندروید 7.1.1 نوقا همراه می شود و تنها نسخه ی اولیه ای از اندروید 8 برای آن در نظر گرفته می شود تا آپدیت های آینده، آماده شوند. از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که گوشی نوکیا 8 حقیقتا از همان روز اول از اندروید 8.0.0 برخوردار شود.

سال گذشته، گوشی ال جی وی 20، اولین دستگاهی بود که همراه با اندروید 7.0 نوقا راه اندازی شد؛ البته پس از اینکه نسخه ای از آن برای دستگاه های نکسوس در ماه آگوست، منتشر شده بود. امسال نیز گوشی های گوگل پیکسل و نکسوس، آپدیت اندروید 8.0.0 را در ماه آگوست دریافت خواهند کرد.

این بدان معناست که اندروید 8 تا زمان معرفی نوکیا 8 در تاریخ 16 آگوست، کاملا آماده می شود. بنابراین، روندی که در سال گذشته با گوشی ال جی وی 20 انجام شد، امسال با گوشی نوکیا 8 تکرار می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه این باشه خوشگله

    پاسخ