;
coinex

گجت هیبریدی سامسونگ با کاربری ساعت هوشمند و تناسب اندام راه اندازی خواهد شد

گجت هیبریدی سامسونگ با کاربری ساعت هوشمند و تناسب اندام راه اندازی خواهد شدبه تازگی اطلاعات جدیدی از گجت هیبریدی سامسونگ منتشر شده که در بخش دستگاه های پوشیدنی این کمپانی کار خود را آغاز می کند. این خبر در حقیقت بخشی از نظرسنجی سامسونگ است که برای اعضای برنامه ی SmartLab Plus ارسال شده بود.

این کمپانی اعلام کرد که دستگاه جدید درواقع گجت هیبریدی سامسونگ است و همانطور که سامسونگ به آن اشاره کرده: “کانسپت آن از ترکیب بهترین های گیر اس 3 و گیر فیت 2 تهیه شده است.”

این دستگاه با بدنه ی کوچکتر و بندهای باریک تر همراه می شود. گجت هیبریدی سامسونگ همچنین با قابلیت های ضد آب همراه است تا بتوانید فعالیت های شنای خود را در استخر نیز ردیابی کنید. از دیگر مشخصات آن می توان به ردیاب حرکتی، مدیریت وزن، ورزش های فعال و مربی گری اشاره کرد.

این دستگاه همچنین هشدارهایی را نیز برای کاربر خود ارسال کرده و برای مثال از او می خواهد که فعالیت کند و یا پس از رانندگی طولانی مدت، به استراحت بپردازد. این غول تکنولوژی محور مدعی شده که این گجت پوشیدنی به نوعی طراحی شده تا در تمام طول روز، از ساعت کار گرفته تا باشگاه ورزشی، در دسترس کاربر خود باشد.

این خبر در حقیقت بخشی از نظرسنجی سامسونگ است که برای اعضای برنامه ی SmartLab Plus ارسال شده بود.

 

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر