;
coinex

تصاویر گلکسی نوت 8 در تنوع رنگی نقره ای قطبی و سفید شیری منتشر شد

تصاویر گلکسی نوت 8 در تنوع رنگی نقره ای قطبی و سفید شیری منتشر شدشایعات پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 همچنان ادامه دارند. مشخصات این دستگاه، بارها در چند روز اخیر منتشر شده اند و حال نیز تصاویری از رندرهای این موبایل به بیرون درز کرده است. در ادامه، تصاویری از گوشی گلکسی نوت 8 را مشاهده می کنید که این دستگاه را در رنگ نقره ای قطبی و سفید شیری نشان می دهد.

متاسفانه، تصویری از نمای جلویی گلکسی نوت 8 در این گزینه های رنگی منتشر نشده است، اما نمای پشتی به خوبی قابل مشاهده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شده و در کنار آن، یک فلاش LED و اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است. لبه های این دستگاه در هر دو پنل پشتی و جلویی، کمی خمیده است و لوگوی سامسونگ، در پنل پشتی خودنمایی می کند. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 نیز همانند گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از شیشه و فلز ساخته می شود. دکمه ی پاور در لبه ی سمت راست تعبیه می شود؛ این در حالیست که دکمه های تنظیم صدا در لبه ی سمت چپ قرار دارند. این دستگاه همچنین از پورت یو اس بی نوع سی و قلم استایلوس اس پن برخوردار خواهد شد.

لازم به ذکر است که خمیدگی لبه های گلکسی نوت 8 به اندازه ی گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیست. گفته می شود پرچمدار سری نوت سامسونگ از نمایشگر 6.2 اینچی یا 6.3 اینچی کواد اچ دی پلاس سوپر آمولد بینهایت برخوردار می شود. احتمالا یک رم 6 گیگابایتی نیز درون دستگاه قرار خواهد گرفت. این دستگاه در برخی بازارها با تراشه اسنپدراگون 835 همراه می شود، در حالیکه نسخه هایی از این موبایل به تراشه اگزینوس 8895 مجهز خواهند شد. اندروید نوقا به صورت پیش فرض روی گوشی نوت 8 اجرا می شود و کاربران آن می توانند از رابط کاربری سامسونگ نیز بهره مند شوند. سامسونگ گلکسی نوت 8 احتمالا از دو سنسور 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار می شود و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار خواهد گرفت.

تصاویری از گوشی گلکسی نوت 8 را مشاهده می کنید که این دستگاه را در رنگ نقره ای قطبی و سفید شیری نشان می دهد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر