;
coinex

تصاویری از گوشی شیائومی می 6 سی همراه با مشخصات موبایل به بیرون درز کرد

تصاویری از گوشی شیائومی می 6 سی همراه با مشخصات موبایل به بیرون درز کردبه تازگی تصاویری از گوشی شیائومی می 6 سی با جزئیات بیشتر درباره ی مشخصات داخلی منتشر شد.

نسخه ی میان رده ی گوشی پرچمدار شیائومی می 6، اینبار با قیمت 2000 یوان به فروش خواهد رسید. البته نسخه ی رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 64 گیگابایتی با این قیمت به فروش می رسد؛ این در حالیست که نسخه رم 6 گیگاباتی با حافظه ی 128 گیگابایتی با برچسب قیمتی 2500 یوان همراه است.

گوشی شیائومی می 6 سی از بدنه ی آلومینیومی با حاشیه های بسیار باریک همراه است. حاشیه های کناری در اندازه ی 2.5 میلی متر هستند؛ اما حاشیه های بالا و پایینی، احتمالا به 10 میلی متر می رسند. لازم به ذکر است که بدنه ی این دستگاه در مجموع، 0.2 میلی متر قطورتر از گوشی شیائومی می 6 ساخته شده است. نمای جلویی از شیشه ی 2.5D برخوردار شده و هیچ جک استاندارد 3.5 میلی متری در آن دیده نمی شود.

اینطور که به نظر می رسد، از دوربین دوگانه در این دستگاه خبری نیست. بخش سیاه رنگی که در کنار فلاش LED قرار دارد، یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی گوشی شیائومی می 6 سی را یک سنسور سونی IMX386 با ثبت اپتیکال تصویر تشکیل می دهد.

علاوه بر این، به جای تراشه اسنپدراگون 660 از تراشه کمپانی شیائومی یعنی Surge S2 استفاده شده که ترکیب 4x Cortex-A73 با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز، Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز و Mali-G71MP12 با قدرت 830 مگاهرتز، این تراشه را تشکیل می دهند. یک تراشه ی Surge X1 نیز که با قدرت پردازش کمتری همراه است، می تواند جایگزین این تراشه باشد. رم این دستگاه از نوع LPDDR4 بوده و حافظه ی آن EMMC 2.1 است.

گوشی شیائومی می 6 سی در بازار گوشی های میان رده و در سال 2017 به فروش می رسد.

دوربین اصلی گوشی شیائومی می 6 سی را یک سنسور سونی IMX386 با ثبت اپتیکال تصویر تشکیل می دهد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر