;
coinex

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با عنوان سونی G8441 در گیک‌بنچ

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با عنوان سونی G8441 در گیک‌بنچ
به نظر می‌رسد که گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. در لیست این بنچمارک گوشی هوشمندی با عنوان  Sony G8441 رویت شده که می‌تواند نسخه کامپکت از مدل سونی اکسپریا XZ1 باشد.

همین شماره مدل در خبرهای مختلفی و در چندین نوبت دیده شد. ماه گذشته بنچمارک انتوتو لیستی را منتشر کرد که همین شماره مدل را با خود به همراه داشت. بر اساس اطلاعات درج شده در بنچمارک گیک‌بنچ، مادربرد با کد msm8998 دیده می‌شود که پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام را در اختیار دارد. این چیست توانایی دارد تا با حداکثر سرعت 1.9 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش کند.

البته احتمالا این فرکانس کاری به خوشه صرفه جویی انرژی در این پردازنده اشاره دارد، چراکه اسنپدراگون 835 یک پردازنده هشت هسته‌ای با هسته‌های Kyro 280 است که می‌تواند با حداکثر سرعت کلاک 2.45 گیگاهرتز کار کند.

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با عنوان سونی G8441 در گیک‌بنچ

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در بنچمارک گیک‌بنچ با سیستم عامل اندروید 8.0 به چالش کشیده شده است.

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

بر اساس گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده، سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است و یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز برای عملکرد روزانه را تامین می‌کند.

این دستگاه ممکن است که اولین گوشی هوشمندی باشد که با سیستم عامل اندروید 8.0 عرضه شود. اطلاعات بیشتری از سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در حال حاضر وجود ندارد، باید تا زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2017 برلین صبر کنیم. در آن زمان مطمئنا مشخصات این دستگاه به طور کامل خودنمایی خواهد کرد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر