;
coinex

شکایت کاربران ایرانسلی؛ مشکل آنتن‌دهی و اینترنت ایرانسل در هفته گذشته

شکایت کاربران ایرانسلی؛ مشکل آنتن‌دهی و اینترنت ایرانسل در هفته گذشته

در طی چند روز اخیر مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل در آنتن دهی و استفاده از خدمات اینترنت دیتا مشکلات گسترده و بزرگی داشته‌اند.

به گفته برخی کاربران مشکللات گسترده آنتن دهی ایرانسل، از روز شنبه هفته گذشته آغاز شده بود و در طول هفته رفع نشده وادامه داشت.

مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل در آنتن دهی و استفاده از خدمات اینترنت دیتا مشکلات زیادی داشته‌اند. این در حالی بود که پس از قطعی سراسری ایرانسل در حدود یک ماه پیش، این اپراتور قول داده بود که از این پس این اتفاقات رخ نمی دهد و شاهد این قبیل اتفاقات نخواهیم بود.

حال باید دید ایرانسل که در برنامه‌های تبلیغاتی همواره بر کیفیت بالای خدماتش تاکید دارد برای رفع این مشکل چه برنامه‌ای در پیش خواهد داشت؟

براساس اطلاعات موجود، برخی از مشترکان دارای مشکلات آنتن دهی، اعلام کردند که برای رفع مشکل با بخش پشتیبانی نیز در ارتباط بوده اند ولی با این وجود باز هم مشکلات رفع نشده و همچنان کیفیت پایین مکالمه و عدم آنتن دهی مخوصا در منطقه شرق تهران و خیابان انقلاب باقی بود.

عده ای از رانندگان اسنپ نیز، در روزهای اخیر با مشکلات ارائه اینترنت دیتای ایرانسل در سطح شهر  تهران روبه رو بوده اند و اینکه اینترنت آنها بسیار ضعیف و بی کیفیت است. این مسئله باعث ایجاد مشکلات در دسترسی به اسنپ و اینترنت شد.

به گفته کاربرانی که از اینترنت گوشی تلفن همراه استفاده می کنند، مسئولان پشتیبانی ایرانسل در پاسخ به اعتراض  آنها اعلام کردند که مشکل در شبکه ایرانسل در حال رفع است.

یکی از کاربران ایرانسل در مورد مشکلات سرویس دهی این اپراتور اعلام نمود که ایرانسل در بحث ترابرد پذیری نیز نتوانسته است موفق عمل کند و این قبیل از قطعی‌ها و ضعف در پوشش‌دهی ها قطعا در استفاده کاربران از خدمات این اپراتور تردید ایجاد می‌کند و این امکان وجود دارد که بسیاری از کاربران  ایرانسل از این پس از خدمات همراه اول یا رایتل استفاده کنند.

.

منبع: ilna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام.جنت آبادمرکزی ۲۰متری گلستان خیابان توحید کوچه دوم غربی ،اصلا آنتن نداریم به هیچ وجه،خواهشا پیگیری کنید.چندباردیگم درخواست دادم ولی فرجی نشد.

    پاسخ

    سلام ما ماهدشت خیابان امام رضا مجتمع سیصد واحدی امام رضا زندگی میکنیم که ایرانسل اصلا آنتن دهی نداره نتم به زور وصل میشه لطفاً رسیدگی کنید.

    پاسخ

    اخه این چه وضعشه بقییه کشورهاروادم میبینه میمونه چی بگه ۳۰ثانیه اینترنت قطع شده بودرفته بودن حضوری معذرت خواهی وپرداخت خصارت کنن اونوقت مااینجااینترنتمون که افتضاح بود۳روزه که دیگه کاری نمیتدنیم انجام بدیم

    پاسخ

    سلام منطقه ١۶ ابتدای علی اباد جنوبی مشکل خیلی شدید انتن دهی داریم یعنی اصلا انتن و پوشش دهی نیست و خیلی سخت تماس برقرار میشه لطفا رسیدگی بشه ممنونم

    پاسخ

    الان سه روزه نه انتن و نه اینترنت دارم یه دقیقه آنتن میاد بعد کاملا میره درحالی که سیم کارتم نسل جدیده و هر کاری ام کردم مشکل برطرف نشد
    لطفاً رسیدگی کنید 🙁

    پاسخ