;
coinex

انتشار تصویر رابط کاربری دوربین نوکیا 8 جزئیات مربوط به دوربین دوگانه آن را آشکار کرد

دوربین نوکیا 8
گوشی نوکیا 8 پرچمدار جدید اچ ام دی گلوبال است که هنوز شایعات زیادی درباره آن منتشر می‌شود. یکی از این شایعات مربوط به تصاویری است که در بایدو چین منتشر شد. این اسکرین شات رابط کاربری دوربین نوکیا 8 را به تصویر کشیده است.

توجه داشته باشید که شمار قابل توجهی از شایعات مربوط به نوکیا 8 از چین به بیرون درز کرده و این موضوع می‌تواند به این شایعه جدید نیز اعتبار دهد. چین در بین اولین کشورهایی است که پرچمدار نوکیا را دریافت خواهد کرد و به احتمال بسیار زیاد، رونمایی از این دستگاه قبل از عرضه آن در دیگر مناطق جهان، در این کشور انجام خواهد شد.

ویژگی اصلی که ما می‌توانیم از انتشار تصویر رابط دوربین نوکیا 8 به دست آوریم، وجود دوربین دوگانه در این پرچمدار است، اما این موضوعی است که پیش از این نیز در بسیاری از خبرها به آن اشاره دشده بود. مورد مهمی که در این شایعه جدید دیده می‌شود، پیکره بندی دوربین نوکیا 8 است.

دوربین دوگانه نوکیا 8 دارای یک سنسور RGB  و یک سنسور مونوکروم (تک رنگ) است. تنظیم آیکون‌ها در منو به نظر می‌رسد بیانگر این موضوع است که هر سنسور می‌تواند به تنهایی عمل کرده و در تنظیمات دوربین دوگانه قرار گیرد. کاربران می‌توانند قبل از گرفتن عکس، از طریق منوی بازشونده دوربین یکی از گزینه‌های، رنگی (RGB)، دو لنز و یا مونوکروم (تک رنگ) را انتخاب کنند.

علاوه بر این، تصویر دوم نشان می‌دهد که با انتخاب حالت دوربین دوگانه، کاربر قادر خواهد بود تا با استفاده از دوربین‌های عقب و جلو، بلافاصله تصاویر کولاژ ایجاد کند. این یک ویژگی جدید نخواهد بود، اما در همه دوربین‌های دوگانه اندرویدی نیز وجود ندارد. در دوربین نوکیا 8 ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که بسیار پایه‌ای هستند. تایمر خودکار، حالت HDR و تنظیمات فلش از جمله آنهاست.

مشخصات دوربین نوکیا 8

دوربین نوکیا 8 یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است که با تکنولوژی زایس اپتیک آلمان ساخته شده است. انرژی روزانه این دستگاه از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

جهت یادآوری بد نیست بدانید که انتظار می‌رود گوشی نوکیا 8 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی 2K باشد. پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام در آن قدرتنمایی کرده و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل دهد.

 

رابط کاربری دوربین نوکیا 8

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر