;
coinex

مشخصات و تصاویر گوشی آلکاتل آیدل 5 در FCC رویت شد

مشخصات و تصاویر گوشی آلکاتل آیدل 5 در FCC رویت شدگوشی آلکاتل آیدل 5 اس عرضه شده و کار خود را آغاز کرده است، اما سوال اینجاست که نسخه ای از آن که در بنچمارک های مختلف رویت شده، در چه مرحله ای به سر می برد و یا اصلا وجود خارجی دارد؟ اینطور که از شواهد پیداست، این گوشی هوشمند همچنان در حال عبور از آزمون های متعدد است و اخیرا توانست تاییدیه FCC را بدست آورد.

تنها با نگاه کردن به ظاهر گوشی آلکاتل آیدل 5 متوجه می شویم که این دستگاه با نسخه 5 اس تفاوت دارد؛ اسپیکرهای دوگانه از قسمت بالایی حذف شده و در قسمت پایینی دستگاه قرار گرفته اند. پنل پشتی شیشه ای آن نیز جای خود را به یک شاسی آلومینیومی داده است. علاوه بر این، گوشی آلکاتل آیدل 5 با شماره مدل 6058 ظاهر شده، درحالیکه نسخه 5 اس با شماره مدل 6060 همراه است.

در تصاویری که از سخت افزارهای دستگاه منتشر شده می توانید تراشه ی مدیاتک را مشاهده کنیم؛ این بدان معناست که این همان دستگاهی است که در گذشته رویت شده و با تراشه مدیاتک هلیو P20، رم 3 گیگابایتی و نمایشگر 5.2 اینچی فول اسکرین همراه است. گوشی آلکاتل آیدل 5 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخورار شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی آن دیده می شود. هنوز به طور قطع مشخص نیست که گوشی آلکاتل آیدل 5 از اندروید 7.0 برخوردار می شود یا 7.1.1. تصاویر منتشر شده همچنین از وجود باتری 2710 میلی آمپر ساعتی خبر می دهند.

علیرغم اینکه دستگاه نامبرده از FCC عبور کرده، هیچ تاریخ تضمینی برای عرضه ی این دستگاه در آمریکا وجود ندارد. همانطور که می دانید، آلکاتل گوشی های خود را در بازارهای محدودی راه اندازی می کند.

گوشی آلکاتل آیدل 5 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخورار شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی آن دیده می شود. گوشی آلکاتل آیدل 5 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخورار شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی آن دیده می شود. گوشی آلکاتل آیدل 5 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخورار شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی آن دیده می شود. گوشی آلکاتل آیدل 5 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخورار شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی آن دیده می شود. تنها با نگاه کردن به ظاهر گوشی آلکاتل آیدل 5 متوجه می شویم که این دستگاه با نسخه 5 اس تفاوت دارد

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر