;
coinex

۶ تیم به مرحله انتقال فناوری و سرمایه گذاری در جشنواره بوم‌تک راه پیدا کردند

۶ تیم به مرحله انتقال فناوری و سرمایه گذاری در جشنواره بوم‌تک راه پیدا کردند

در فروردین ماه سال جاری بود که اولین دوره از جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک با موضوع فناوری‌های پاک آغاز به کار نمود. طرح های زیادی در جشنواره بوم‌تک ارائه شدند که از جمله موضوعات ارائه شده شامل، فناوری اطلاعات، انرژی‌های‌نو و تجدیدپذیر، شیمی سبز، حمل‌ونقل سبز، فناوری بازیافت، شهر هوشمند، باتری و ذخیره‌سازها، مدیریت پسماند و نانو فناوری بودند که مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، تیم‌های برگزیده و صاحبان طرح‌های منتخب در دانشگاه علم‌وصنعت تهران برگزار شد، تیم‌های برتر از میان بیش از ۲۸۰ طرح و ایده ارسالی انتخاب و معرفی شدند.

جشنواره بوم‌تک دارای دو بخش محصولات و ایده‌ها بود که تیم برتر بخش محصولات نوآور جشنواره پس از گذراندن دوره یک ماه پیش شتابدهی توانستند محصول خود را به سرمایه‌گذاران ارائه دهند. در بخش دوم جشنواره که به معرفی ایده‌های برتر اختصاص داشت، ۳ طرح برتر کارآفرینی بوم‌تک معرفی و همچنین به برترین طرح‌ها به ترتیب جوایز ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریالی اهدا گردید.

از تیرماه مرحله اول داوری طرح‌ها در ابتدا به صورت غیرحضوری و پس از آن با حضور اعضای تیم‌ها در کمیته علمی جشنواره شروع شد. در پایان و پس از بررسی‌های صورت گرفته ۱۲ طرح و ۳ ایده برتر توانستند به بخش نهایی جشنواره راه  پیدا کنند. در طول برگزاری جشنواره نیز به منظور توسعه و پیشرفت هر چه بهتر طرح‌ها، برنامه‌های متعددی که شامل ۶ کارگاه آموزشی بود به تیم‌ها ارائه شد.

در مرحله پایانی جشنواره بوم‌تک کارآفرینی سبز از میان ۱۲ طرح راه‌یافته به مرحله نهایی ۶ تیم توانستند با جلب نظر داوران به مرحله شتابدهی راه پیدا کنند.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر