;
coinex

گوشی گلکسی نوت 9 با اسکنر اثرانگشت درون صفحه نمایش همراه می شود

گوشی گلکسی نوت 9 با اسکنر اثرانگشت درون صفحه نمایش همراه می شودگزارشات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ با اسکنر اثرانگشتی که درون صفحه نمایش تعبیه می شود، همراه خواهد شد.

کمپانی سامسونگ نتوانست اسکنر اثرانگشت را در گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس قرار دهد، علاوه بر این، بعید به نظر می رسد که گلکسی نوت 8 سامسونگ با این قابلیت همراه شود. اما اطلاعات جدیدی که توسط مینگ چی کو، تحلیلگر معروف منتشر شده، مدعی هستند که گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ با اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر همراه می شود.

قابل توجه ترین گرایشی که در گوشی های هوشمند 2017 دیده می شود، معرفی نمایشگرهای فول اسکرین است. چنین گوشی های هوشمندی نمی توانند اسکنر اثرانگشت را در نمای جلویی دستگاه تعبیه کنند. اولین گوشی فول اسکرینی که معرفی شد، شیائومی می میکس بود که در اکتبر سال 2016 کار خود را آغاز کرد. امسال نیز گوشی های ال جی جی 6، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با نمایشگرهای فول اسکرین معرفی شدند. اسکنر اثرانگشت در این گوشی های موبایل در پنل پشتی تعبیه شده بود.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 نیز همین روند را تکرار کرده و اسکنر اثرانگشت را در پنل پشتی خود جای می دهد. کمپانی اپل نیز در گوشی آیفون 8 که احتمالا در شهریور آینده معرفی می شود، برای حذف اسکنر اثرانگشت در نمای جلویی ناچار شده تا اسکنر عنبیه چشم به نام Face ID را جایگزین قابلیت تاچ آیدی کند.

گزارشاتی که در چند ماه گذشته منتشر می شوند، از عدم موفقیت کمپانی های سامسونگ و اپل در قرار دادن اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر گوشی های 2017 خبر داده اند. علاوه بر این، محل قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت در گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نارضایتی هایی را به وجود آورد؛ زمانی که کاربران تلاش می کنند به این قابلیت تشخیص بیومتریک دسترسی داشته باشند، به صورت کاملا تصادفی به لنز دوربین این گوشی های موبایل دست زده و آن را کثیف می کنند. شایع شده که کمپانی سامسونگ برای جلوگیری از تکرار این ماجرا در گوشی گلکسی نوت 8، فلاش LED را بین دوربین و اسکنر قرار داده است.

دو کمپانی شارپ و ویوو با موفقیت توانستند اسکنر اثرانشگت را درون گوشی هایی از جمله شارپ آکواس اس 2 و ویوو ایکس پلی 7 قرار دهند.

به گزارش مینگ چی کو، گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که در بهار سال 2018 معرفی می شوند، با اسکنر اثرانگشتی که در پنل پشتی قرار می گیرد، همراه می شوند. او همچنین مدعی شد که گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ، اولین دستگاه این کمپانی خواهد بود که اسکنر اثرانگشت را درون صفحه نمایش خود جای می دهد.

در حال حاضر، کمپانی Synaptics در حال آماده سازی سنسور اثرانگشت برای کمپانی سامسونگ است. این غول کره ای قصد دارد در سال آینده، کمپانی Egis را جایگزین Synaptics کند. گوشی گلکسی نوت 9 با قابلیت های منحصر به فردی مثل اسکنر اثرانگشت درون صفحه نمایش همراه می شود که می تواند نقطه ی موفقیت آن به شمار رفته و آن را از گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مجزا کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر