;
coinex

فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تغییراتی را در قیمت‌گذاری گوشی های سامسونگ ایجاد‌کرد

فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تغییراتی را در قیمت‌گذاری گوشی های سامسونگ ایجاد‌کردفروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و استقبال قابل توجه از این موبایل های هوشمند، منجر شد تا میانگین قیمت گوشی های سامسونگ افزایش یابد.

گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از زمان معرفی تا به حال، بازخوردهای خوبی را دریافت کرده اند. تحقیقات انجام شده توسط شرکت تحلیلی Strategy Analytics نشان می دهد که فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منجر به افزایش میانگین قیمت گوشی های سامسونگ در سه ماهه ی دوم سال 2017 شده است.

میانگین قیمت گوشی های سامسونگ در سه ماهه ی دوم به 235 دلار رسید؛ این میزان در سه سال گذشته، بالاترین میانگین قیمت را نشان می دهد. به گزارش این شرکت تحلیلی، این مساله تنها به دلیل فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به وجود آمده است. در سال 2016، میانگین یا متوسط قیمت گوشی های سامسونگ به 232 دلار می رسید که در نیمه ی دوم سال 2016 به 227 دلار کاهش یافت؛ بخش اعظم این کاهش میانگین قیمت به دلیل عرضه ی گوشی گلکسی نوت 7 و مشکلات پس از آن به وجود آمد.

بالاترین میانگین قیمت گوشی های سامسونگ به سال 2013 برمی گردد که عدد 289 دلار را نشان می داد. در آن زمان، پرچمدارانی همچون گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 به فروش می رسیدند.

این شرکت همچنین مدعی شد که فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سه ماهه ی دوم سال جاری به 19.2 میلیون واحد رسیده است. علاوه بر این، سامسونگ توانست در مجموع تعداد 93 میلیون گوشی هوشمند را در همین بازه ی زمانی به فروش برساند که تقریبا 21 درصد از سهم بازار را تشکیل می دهد. گوشی های مقرون به صرفه ی این کمپانی مورد قبول کاربران جهانی قرار گرفته اند.

کمپانی سامسونگ با فراخوانی و شکست گوشی گلکسی نوت 7، هواداران خود را ناامید کرد؛ با اینحال توانست با عرضه ی گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که با قابلیت های فوق العاده ای همراه بودند، اعتماد کاربران و هوادارن خود را بدست آورد. انتظار می رود که میانگین قیمت گوشی های سامسونگ در ماه های باقیمانده سال جاری، همچنان افزایش یابد؛ چرا که به زودی از گوشی گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر، کمپانی سامسونگ در رتبه ی اول بازار گوشی هوشمند در سطح جهان قرار دارد. تنها بازاری که سامسونگ در آن نتوانسته رتبه ی اول را بدست آورد، بازار کشور چین بوده که بزرگ ترین بازار گوشی های هوشمند در جهان به شمار می رود. این کمپانی در حال حاضر در رتبه ی ششم این بازار قرار دارد.

علاوه بر این، برندهای محبوب زیادی از جمله اوپو، ویوو، هواوی و شیائومی در این بازار به فروش می رسند که گوشی های خود را با مشخصات رده بالا و دوربین دوگانه، همراه با قیمت مقرون به صرفه عرضه می کنند. لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ تا به حال هیچ دستگاهی را با دوربین دوگانه در بازار چین عرضه نکرده است. بنابراین شایعات حاکی از آن هستند که این کمپانی کره ای قصد دارد چندین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه را در آینده ای نزدیک معرفی کند. برخی از گوشی های سامسونگ که به این تنظیمات مجهز می شوند، عبارتند از گلکسی سی 7 مدل 2017، گلکسی سی 10 و گلکسی نوت 8.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر