;
coinex

چیدمان ماژول دوربین دوگانه آیفون 8 در تصویر جدیدی لو رفت

 آیفون 8
دوربین دوگانه آیفون 8 در تصویر جدیدی خودنمایی کرد. چیدمان ماژول دوربین آیفون 8 این گونه که در تصویر دیده می‌شود، از چیدمانی عمودی برخوردار است.

آیفون 8 اپل یکی از گران‌ترین آیفون‌هایی است که تاکنون توسط اپل ساخته شده و تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که قیمت آن در هنگام ورود به بازار حداقل 1000 دلار باشد.

برخلاف گوشی‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس که در اواسط سپتامبر وارد بازار خواهند شد، آیفون 8 احتمالا در اواخر اکتبر عرضه می‌شود و با وجود قیمت بالای آن، بسیاری از کاربران مشتاقند تا آخرین پرچمدار اپل را در اختیار داشته باشند.

ماژول دوربین دوگانه آیفون 8 به صورت عمودی در پنل پشتی جاسازی شده

دیروز تصویری از یک دستگاه ساخته شده از گوشی آیفون 8 در فضای مجازی خودنمایی کرد. این تصویر نشان می‌دهد که این پرچمدار درست به مانند آیفون 7 پلاس دارای یک دوربین دوگانه است، اما تفاوتی نیز وجود دارد، ماژول دوربین دوگانه آیفون 8 به صورت عمودی در پنل پشتی جاسازی شده، در حالی که دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس چیدمانی افقی دارد.

البته تصویر منتشر شده از دوربین دوگانه آیفون 8 کمی گیج کننده است، تصویری که پیش از این از آیفون 8 به بیرون درز کرد (تصویر شماره 2 که در زیر قرار گرفته) موقعیت دوربین دوگانه آن را متفاوت از چیزی که اکنون دیده می‌شود، نشان داده بود.

دوربین دوگانه آیفون 8
تصویر شماره 2

در این تصویر تازه منتشر شده، موقعیت قرارگیری ماژول دوربین دوگانه آیفون 8 را که به صورت عمودی دیده می‌شود، در گوشه بالای سمت راست این دستگاه نشان می‌دهد و این در حالی است که در تصویر منتشر شده قبلی از این پرچمدار، موقعیت دوربین دوگانه آیفون 8 در سمت مخالف دیده می شود.

در حال حاضر جزئیات بیشتری وجود ندارد، اما مسلما در روزهای آتی خبرهای موثق‌تری شنیده خواهد شد.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر