;
coinex

مایکروسافت بند 2 با مشکل همگام سازی با اپلیکیشن موبایلی خود مواجه شده است

مایکروسافت بند 2 با مشکل همگام سازی با اپلیکیشن موبایلی خود مواجه شده استکاربران مایکروسافت بند 2 با اپلیکیشن موبایلی این دستگاه دچار مشکل شده اند؛ این اپلیکیشن برای همگام سازی ردیاب فعالیتی دستگاه با سیستم عامل های iOS، اندروید، ویندوز فون و ویندوز 10 استفاده می شد. این مشکل باعث شده تا کاربران مایکروسافت بند 2 نتوانند داده های فعالیت خود را که توسط این گجت جمع آوری می شود، از طریق صفحه نمایش موبایل مشاهده کنند. زمانی که کاربر تلاش می کند با داده در تماس باشد، با خطای عدم اتصال شبکه روبرو می شود. این مشکل می تواند به دلیل خطاهای سروری مایکروسافت به وجود آمده باشد.

گزارشی که در این رابطه در آلمان منتشر شده، خاطر نشان می کند که مایکروسافت از این موضوع آگاه بوده و به دنبال راهی برای رفع اشکال این گجت پوشیدنی است. البته این غول آمریکایی هنوز از تاریخ انتشار این آپدیت حرفی به میان نیاورده است.

مایکروسافت بند 2 که ضربان قلب را نیز تحت کنترل دارد، روی مچ دست بسته می شود و داده ها را از طریق اپلیکیشن موبایلی Band 2 به دستگاه های iOS، اندروید و ویندوز فون ارسال می کند. البته این عملکردی است که در زمان رفع اشکال ها انجام می شود.

مایکروسافت بند 2 در اندازه ی متوسط روی مچ هایی با اندازه ی 6.3 اینچی تا 7.5 اینچ بسته می شود. یک مانیتور ضربان قلب نیز میزان سوخت کالری، کیفیت خواب و البته ضربانت قلب را به عهده دارد. این دستگاه با گوشی های اندرویدی، iOS و ویندور فون سازگار است و می تواند ایمیل، پیام کوتاه، تقویم و هشدارهای تماس را دریافت کند. مایکروسافت بند 2 همچنین فعالیت هایی مثل دویدن، دوچرخه سواری، گلف و غیره را تحت کنترل دارد.

به محض اینکه اخباری پیرامون انتشار آپدیت منتشر شود، آنها را به اطلاع شما می رسانیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر