;
coinex

گزارش FCC گوشی نوکیا 2 همراه با تصاویر به بیرون درز کرد

گزارش FCC گوشی نوکیا 2 همراه با تصاویر به بیرون درز کرداخیرا گوشی نوکیا 2 سوژه ی بسیاری از اخبار و شایعات بوده است. تا به حال تصاویری از طرح های اولیه، رندرها، مشخصات بنچمارک و حتی عکس های واقعی این موبایل به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه، تقریبا تمامی مراحل را طی کرده است. گوشی نوکیا 2 به تازگی تاییدیه FCC را بدست آورده و مراحل قبل از رونمایی را به حداقل رسانده است.

این دستگاه در FCC، آزمون های شبکه و اتصالات را طی می کند؛ بنابراین می توان گفت که گوشی نوکیا 2 از اتصال LTE برخوردار بوده و به بلوتوث مجهز است. این دستگاه همچنین با وای فای 802.11.b/g/n همراه است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، اطلاعات مربوط به ابعاد ساخت این موبایل نیز در دسترس قرار گرفته اند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، اطلاعات مربوط به ابعاد ساخت این موبایل نیز در دسترس قرار گرفته اند. قطر 15.4 میلی متری که در تصویر کشیده شده، از نمایشگر 4.5 یا 5 اینچی این دستگاه خبر می دهد. انتظار می رود گوشی نوکیا 2 با رزولوشن 720p و اسنپدراگون 210 یا 212 همراه باشد. یک رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی می تواند عکس هایی با کیفیت 5 مگاپیکسل را به ثبت برساند؛ این در حالیست که یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی تعبیه شده و ضبط ویدیو 720p را پشتیبانی می کند.

نکته ی جالب تر اینجاست که عکس های این موبایل که چند روز قبل منتشر شده بودند نیز در لیست FCC دیده می شوند؛ این بدان معناست که می توان از طراحی ظاهری دستگاه نیز مطمئن شد. می توان انتظار داشت کمپانی HMD Global در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) و در مراسم رونمایی از نوکیا 8، گوشی نوکیا 2 را نیز به نمایش بگذارد.

 

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر