;
coinex

تصاویری از گوشی وان پلاس 3 تی مجهز به رابط کاربری MIUI 9 منتشر شد

تصاویری از گوشی وان پلاس 3 تی مجهز به رابط کاربری MIUI 9 منتشر شدکمپانی شیائومی به تازگی رابط کاربری MIUI 9 را معرفی کرده و نسخه ی بتای آن در دسترس تعدادی از گوشی های هوشمند قرار گرفته است. با اینحال نسخه مصرفی ROM آن در گوشی وان پلاس 3 تی رویت شده است. این گوشی هوشمند در سال گذشته و با اسنپدراگون 821 کار خود را آغاز کرد. نسخه ROM که در اینجا از آن صحبت می شود، یک بسته ی غیر رسمی از رابط کاربری MIUI 9 است که توسط توسعه دهندگانی ناشناس منتشر شده است. اما با توجه به اسکرین شات های منتشر شده، به نظر می رسد که از طرف منابع چینی در دسترس قرار گرفته باشد.

این بسته در نتیجه ی طبیعت منبع باز بودن Android ROM و MIUI تهیه شده و در نهایت به گوشی وان پلاس 3 تی راه پیدا کرده است. چندین اسکرین شات از وان پلاس 3 تی با رابط کاربری MIUI 9 منتشر شده که این ادعا را ثابت می کند. این اسکرین شات همچنین نسخه ی MIUI 9 7.7.31 Developer ROM را مشخص می کند؛ این بدان معناست که آخرین آپدیت در تاریخ 31 جولای دریافت شده است. یکی از اسکرین شات ها از صفحه ی مشخصات موبایل به ثبت رسیده که مشخص می کند این دستگاه همان گوشی وان پلاس 3 تی است.

علاوه بر این، تم MIUI 9 همراه با چند قابلیت دیگر که با این رابط کاربری ارائه می شود نیز دیده می شود. به گفته ی توسعه دهندگان، گوشی وان پلاس 3 تی با این نسخه از رابط کاربری به سادگی بوت می شود؛ اما هنوز باگ هایی وجود دارد که باید آنها را رفع کرد. لازم به ذکر است که بسته ی Patch ROM در یکشنبه ی آینده منتشر می شود. البته فراموش نکنید که این نسخه رسمی نبوده و احتمالا با باگ هایی همراه است که می تواند امنیت گوشی موبایل شما را به خطر بیاندازد. شیائومی در آینده ای نزدیک قصد دارد Patch ROM اصلی را برای رابط کاربری MIUI 9 منتشر کند و توسعه دهندگان نیز می توانند آن را برای مدل های غیر شیائومی آماده کنند. این ابزار از طریق MIUI 2.3 در دسترس است.

کمپانی شیائومی به تازگی رابط کاربری MIUI 9 را معرفی کرده و نسخه ی بتای آن در دسترس تعدادی از گوشی های هوشمند قرار گرفته است. با اینحال نسخه مصرفی ROM آن در گوشی وان پلاس 3 تی رویت شده است. این بسته در نتیجه ی طبیعت منبع باز بودن Android ROM و MIUI تهیه شده و در نهایت به گوشی وان پلاس 3 تی راه پیدا کرده است. یکی از اسکرین شات ها از صفحه ی مشخصات موبایل به ثبت رسیده که مشخص می کند این دستگاه همان گوشی وان پلاس 3 تی است. به گفته ی توسعه دهندگان، گوشی وان پلاس 3 تی با این نسخه از رابط کاربری به سادگی بوت می شود؛ اما هنوز باگ هایی وجود دارد که باید آنها را رفع کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر