;
coinex

گوشی شارپ آکواس اس 2 در هفدهم مرداد ماه معرفی می شود

گوشی شارپ آکواس اس 2 در هفدهم مرداد ماه معرفی می شودگوشی شارپ آکواس اس 2 در تاریخ 8 آگوست (17مرداد) رسما معرفی می شود و از 14 آگوست (23 مرداد) نیز عرضه خواهد شد.

شاید گوشی شارپ آکواس کریستال را به خاطر داشته باشید. این گوشی هوشمند توسط این شرکت ژاپنی در سال 2014 معرفی شد و با نمایشگری تقریبا بدون حاشیه همراه بود. این گوشی هوشمند از طریق شرکت های Sprint و Boost Mobile آمریکا به فروش می رسد و در بازار گوشی های میان رده رقابت می کند. کمپانی شارپ از سال 2013، در مجموع 23 گوشی هوشمند فول اسکرین را تولید کرده که اکثر آنها در بازارهای خارج از آمریکا به فروش می رسند.

شاید گوشی شارپ آکواس کریستال را به خاطر داشته باشید. این گوشی هوشمند توسط این شرکت ژاپنی در سال 2014 معرفی شد و با نمایشگری تقریبا بدون حاشیه همراه بود.

اما جدیدترین دستگاه فول اسکرین این کمپانی با نام شارپ آکواس اس 2 در تاریخ 8 آگوست (17 مرداد) معرفی می شود و عرضه ی آن برای تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) برنامه ریزی شده است. این گوشی هوشمند با بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه یعنی 84.95 درصد همراه است؛ سایر نواحی نمای جلویی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. شارپ معتقد است که با این کار، گوشی های 5.5 اینچی، احساس 5 اینچی را ایجاد می کنند.

کمپانی شارپ در تلاش است تا گوشی هایی با نمایشگر 100 درصدی را تولید کند. چالش بزرگ اینجاست که دوربین سلفی، قسمت گوشی و سنسور اثرانگشت را در چه ناحیه ای قرار دهد. به نظر می رسد که اسکنر اثرانگشت در نهایت در پنل پشتی گوشی شارپ آکواس اس 2 تعبیه شود. علاوه بر این، شارپ در تلاش است تا تکنولوژی های ضد سقوط را به بالاترین سطح برساند.

گوشی آکواس اس 2، اولین دستگاهی است که پس از چهار سال به بازار چین راه پیدا می کند. پس از تملک این برند توسط فاکس کان، این تولید کننده ی تایوانی در مورد بازگشت برند شارپ به بازار گوشی های هوشمند دچار تردید بود.

این دعوتنامه به نوعی نسخه ی لو رفته از دعوتنامه ی چینی را تایید می کند. این پست همچنین شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت درون صفحه نمایش را بر سر زبان ها انداخته است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر