;
coinex

شورولت بولت جایگزین مناسبی برای خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 خواهد بود

شورولت بولت جایگزین مناسبی برای تسلا مدل 3 خواهد بودکمپانی تسلا در هفته ی گذشته، اولین گروه از خودروی تسلا مدل 3 را از ناوگان تولیدی خود خارج کرده و آن را در دسترس اولین خریداران این خودرو قرار داد که شمار زیادی از آنها را کارکنان تسلا تشکیل می دادند. اما همین مساله باعث شد که بسیاری از افراد به آینده ی خودروهای الکتریکی و اندروید اتو فکر کنند. کمپانی تسلا از اندروید اتو استفاده نکرده و به جای آن، رابط مخصوص خود که به نمایشگر بزرگی مجهز شده را به کار می گیرد. حال سوال اینجاست که کدام خودروی الکتریکی با اندروید اتو سازگار تر است و می تواند از لحاظ قیمت و کیفیت با تسلا مدل 3 رقابت کند؟ این خودرو با قیمتی در حدود 35000 دلار عرضه می شود. پاسخ این سوال، خودرو شورولت بولت است که در ادامه، بیشتر با آن آشنا می شویم.

همانطور که می دانید، تفاوت های زیادی میان شورولت بولت و تسلا مدل 3 وجود دارد و بیشتر مردم، خودروی تسلا را ترجیح می دهند؛ اما افراد زیادی در لیست انتظار هستند که احتمالا باید تا اواخر سال 2018 و یا اوایل 2019 منتظر بمانند. اما در مورد خودروی الکتریکی شورولت بولت باید گفت که محدوده مسافتی آن به 238 مایل معادل 383 کیلومتر می رسد و بسته به مدل رانندگی و مدت زمان رانندگی در بزرگراه، این محدوده به 300 مایل (482 کیلومتر) نیز افزایش می یابد. این میزان به خودرو تسلا مدل 3 شباهت دارد که با یک شارژ کامل می تواند مسافت 220 مایل (354 کیلومتر) را طی کند. همچنین لازم به ذکر است که خودرو شورولت بولت با سایر خودروهای شورولت و کمپانی جنرال موتورز تفاوت دارد و بیشتر به خودروهای آینده شبیه است. این خودرو بسیار سبک وزن بوده که به باتری کمک کرده و منجر به افزایش شتاب می شود. یک باتری 60 کیلو وات ساعتی در این خودرو تعبیه شده که زیر کف خودرو قرار دارد.

اما از نقطه نظر اندروید اتو باید گفت که شورولت بولت آن را درون رابط خود قرار داده و با قرار دادن صفحه نمایش لمسی بزرگ در کنسول مرکزی، دسترسی به آن را آسان کرده است

اما از نقطه نظر اندروید اتو باید گفت که شورولت بولت آن را درون رابط خود قرار داده و با قرار دادن صفحه نمایش لمسی بزرگ در کنسول مرکزی، دسترسی به آن را آسان کرده است. حال احتمالا بسیای از شما با خود تصور می کنید که در خودروی تسلا مدل 3 می توان گوشی هوشمند را در جایگاه مناسب قرار داد و از طریق آن به اندروید اتو دسترسی پیدا کرد. این حرف کاملا درست است، اما اگر اندروید اتو درون خودروی الکتریکی شما تعبیه شود، می تواند از GPS و LTE 4G خودرو استفاده کند. خودروهای جنرال موتورز از پشتیبانی اینترنت 4G شرکت AT&T برخوردار هستند؛ این در حالیست که تسلا و بسیاری از خودروهای دیگر با این قابلیت همراه نیستند. این کار همچنین از داغ شدن بیش از حد گوشی هوشمند در زمان استفاده از اندروید اتو نیز جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های خودرو شورولت بولت می توان به جادار بودن آن اشاره کرد. علیرغم اینکه این خودرو از بیرون، کمی کوچک به نظر می رسد، اما فضای زیادی برای سر، پا و حتی صندوق عقب دارد. خودرو تسلا مدل 3 نیز به همین ترتیب است، البته با این تفاوت که از بیرون، چندان کوچک نیست. با تمام این اوصاف و با مقایسه ی ظاهر و عملکرد، به سختی می توان گفت که شورولت بولت می تواند بهتر از تسلا مدل 3 باشد. اما با توجه به در دسترس بودن، قیمت و قابلیت های اتصال می تواند گزینه ی جایگزین مناسبی باشد. خودرو الکتریکی شورولت بولت با قیمت 30000 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر