;
coinex

قابلیت فیس بوک استوریز در دسترس کاربران دسکتاپ قرار می گیرد

قابلیت فیس بوک استوریز در دسترس کاربران دسکتاپ قرار می گیردقابلیت فیس بوک استوریز یکی دیگر از مورادی است که این کمپانی از اسنپ چت کپی کرده است. فیس بوک مدتهاست که قابلیت های اسنپ چت را به مجموعه ی خود اضافه می کند که از این میان، قابلیت استوریز توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. برای مثال، تعداد قابلیت استوری اینستاگرام بیش از مجموع کاربران اسنپ چت است. این قابلیت همچنین به اپلیکیشن های واتساپ و فیس بوک نیز راه یافته؛ با این تفاوت که در گذشته، تنها در اختیار کاربران موبایلی بود، اما از حالا به بعد نسخه ی دسکتاپ قابلیت فیس بوک استوریز نیز برای کاربران کامپیوترهای شخصی و نسخه ی وب این برنامه شبکه اجتماعی راه اندازی می شود.

قابلیت فیس بوک استوریز در اپلیکیشن موبایلی، در بالاترین قسمت صفحه قرار گرفته است، اما در نسخه ی وب به این شکل نخواهد بود. کاربران دسکتاپ فیس بوک می توانند فیس بوک استوریز را در قسمت راست صفحه مشاهده کنند.

این قابلیت به استوریز اسنپ چت شباهت بسیاری دارد. کاربران می تواند عکس ها و ویدیو ها را به استوری خود اضافه کنند. تمامی محتوایی که در این قسمت پست می شود، تنها برای 24 ساعت قابل نمایش است و سپس به صورت اتوماتیک، پاک می شود.

فیس بوک رسما اعلام کرده است که این قابلیت برای کاربران دسکتاپ عرضه خواهد شد. این کمپانی همچنین خاطر نشان کرد که این انتشار، تنها مراحل آزمایشی را طی می کند و پس از آن در دسترس کاربران جهانی قرار خواهد گرفت.

باید دید که آیا اضافه کردن فیس بوک استوریز به دسکتاپ می تواند شمار کاربران این قابلیت را افزایش دهد یا خیر. این قابلیت در اینستاگرام با استقبال چشمگیری مواجه شد؛ این در حالیست که کاربران فیس بوک چندان توجهی به آن نداشتند. هنوز مشخص نیست که حرکت بعدی فیسبوک در این راستا می تواند توجه کاربران این شبکه اجتماعی را جلب کند یا خیر.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر