;
coinex

ماکتی از گوشی آیفون 7s پلاس پنل پشتی شیشه‌ای آن را به نمایش گذاشت

ماکتی از گوشی آیفون 7s پلاس
انتظار می رود که اپل در اواخر ماه آینده میلادی در نهایت آیفون 8 خود را معرفی کند. البته فراموش نکنید که اپل آیفون‌های دیگری را نیز برای عرضه در چنته خواهد داشت که به احتمال زیاد آیفون 7s پلاس و آیفون 7 اس نامیده می‌شوند. هرچند که این مدل‌ها در برابر آیفون 8 اپل حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

در هر صورت کسانی که در عوض آیفون 8 به دنبال آیفون 7 اس یا آیفون 7 اس پلاس هستند، می‌توانند با دیدن این تصویر از ماکت گوشی آیفون 7s پلاس برداشتی از محصول آینده این کمپانی داشته باشند. به تازگی تصاویری در فضای وب توسط فاش کننده اخبار اپل، سانی دیکسون (Sonny Dickson)، منتشر شده که گفته می شود، ماکتی از آیفون 7 اس پلاس اپل را به نمایش گذاشته است. همان طور که در تصویر می‌بینید، پیکره‌بندی دوربین این دستگاه شبیه به آیفون 7 پلاس است.

اگر شایعات این چند وقت اخیر را پیگیری کرده باشید، پس ممکن است شنیده باشید که پیکره‌بندی دوربین آیفون 8 متفاوت بوده و احتمالا پنل پشتی، شیشه‌ای خواهد بود . جالب است، بر اساس این ماکت ساخته شده از آیفون 7s پلاس، گویا این دستگاه نیز با پنل شیشه‌ای در پشت خودنمایی خواهد کرد.

همچنین گزارش شده است که اپل شارژ بی سیم را به عنوان یک ویژگی خاص به مدل‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس خود اضافه می‌کند. با این تفاسیر، شارژ بی سیم برای آیفون 8 یک ویژگی منحصر به فرد به حساب نخواهد آمد.

در حال حاضر با شک و شبه به این خبر نگاه کنید و آن را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید، اما سونی دیکسون یک منبع نسبتا معتبر است که در گذشته نیز خبرها و پیش‌بینی‌های دقیقی از او منتشر شده است؛ بنابراین، این امکان وجود دارد که تصویر منتشر شده حقیقتا به ماکت آیفون 7s پلاس تعلق داشته باشد.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر